Portada Sociedá IX y PSOE alcuerden nuna propuesta de resolución l’impulsu del Plan de Normalización

IX y PSOE alcuerden nuna propuesta de resolución l’impulsu del Plan de Normalización

by asturnet

Tres de la segunda xornada del Debate d’Orientación Política, los grupos parlamentarios de PSOE ya Izquierda Xunida rexistraron ayeri de manera conxunta na Cámara de la Xunta Xeneral una propuesta de resolución qu’habrá de ser votada na sesión de güei cola que se solicitaba un nuevu impulsu al Plan de Normalización Social del Asturianu, faciendo especial mención al so usu nel ente públicu de conumicación (RTPA). Socialistes ya Izquierda Xunida propunxeron una serie d’iniciatives conxuntes centraes na revisión de la xestión de los espacios naturales, la ordenación del área central asturiana o l’agricultura ecolóxico, ente otres.

Na segunda xornada del Debate del Estáu de la Rexón, los temes que más foron reprochaos al gobiernu tuvieron que ver con tolo tocante a la polemica del pasáu fin de selmana na acampada ecoloxista de Caliao, prohibida pola Conseyería de Mediu Ambiente y defendida públicamente per parte d’Izquierda Xunida, asina como’l desempleu y la emigración moza. El presidente del PP, Ovidio Sánchez, intervino na sala falando de ‘dos llexislatures perdíes’, faciendo repasu pela riestra de demandes sociales pendientes de resolver pol gobiernu nos últimos años.

Precisamente’l PP presentó un total de 97 propuestes de resolución ente les que se pide, ente otres midides, que se quite l’impuestu d’hidrocarburos, una baxada del IRPF y el trespasu de les competencies que queden del Estatutu. Cola votación d’estes propuestes, el Parlamentu asturianu va poder fin a tres díes de revisión política na que l’actitú del Presdiente, Vicente Alvarez Areces, foi de siguío criticada por ‘trunfalista’ ya ‘idílica’.

Tamién te podria gustar