Portada Comunicación IX va enfotase en reformar el Reglamentu de la Xunta pa defender l’asturianu

IX va enfotase en reformar el Reglamentu de la Xunta pa defender l’asturianu

by redacción asturnews
Llamazares y dellos otros diputaos d'IX na Xunta Xeneral

IX va proponer, si ye necesario, la reforma del reglamentu de la Xunta pa defender l’usu y la dignidá del asturianu, al tiempu qu’amosaba la so indignación esti día pola imposibilidá de convocar de forma billingüe la comisión d’estudiu sobre l’asturianu.

El grupu parlamentariu d’IX amosaba esti llunes pela mañana la so indignación per boca de la vocera axunta, Concha Masa, pola situación que se produció güei llunes pol usu de la llingua, y la imposibilidá de convocar de forma billingüe la comisión d’estudiu sobre l’asturianu, una posición yá de mínimos, que, sicasí, a xuiciu del Presidente de la Xunta precisaba de consensu.

“Ta claro que’l consensu nun se va dar”, alvirtió la diputada d’IX. IX ta decidida a nun quedar de brazos cruciaos porque l’asturianu ta sufriendo un auténticu vetu al so usu que, como sostien Concha Masa, va en contra del Estatutu d’Autonomía, la Llei d’Usu y los derechos de los asturfalantes y la dignidá mínima que puede riquir la llingua asturiana.

Nuna nota de prensa asoleyada pela tarde IX asegura que “va siguir buscando midíes pa que na normativa consígase l’usu del asturianu nes instituciones, en concretu na Xunta Xeneral, d’alcuerdu a lo qu’esperen los asturianos y a la dignidá de la llingua”. Nes nota de prensa, la diputada Concha Masa quería dexar afitao que “si ye necesario, IX va proponer la reforma del reglamentu de la Cámara”.

Tamién te podria gustar