Portada Política IX suspende la negociaciones del Presupuestu al nun esclariar la FSA si acepta les propuestes fiscales

IX suspende la negociaciones del Presupuestu al nun esclariar la FSA si acepta les propuestes fiscales

by asturnet

Les conversaciaciones sobre’l presupuestu d’Asturies pa 2014 quedaron esti miércoles suspendíes dempués de que la Federación Socialista Asturiana (FSA) nun esclariara, hasta’l momentu, si acepta la puesta en marcha de les midíes social y fiscal plantegaes por Izquierda Xunida (IX), sigún dió a conocer la coalición d’izquierdes esta mesma tarde.

El coordinador xeneral d’IX, Manuel González Orviz, aseguró, a la salida de la xunta, que’l PSOE puede cuntar col so sofitu si lo que plantega ye un cambéu impositivu que grave más a quien más tien y que dexe dar respuesta a les necesidaes de reactivación económica y a los paraos de la Comunidá Autónoma, p’atender les prestaciones sociales. Pa lo que nun va tar, dixo, IX, ye p’aplicar les polítiques de retayos, dirixíes a protexer al capital y el sistema financieru.

Más allá de les diferencies sobre cuanto pueden recaldase colos impuestos de patrimoniu pa les fortunes de más de 450.000 euros, según los heriedos más abultaos, o los impuestos a los bancos y pol usu non sostenible de los montes asturianos, el desencuentro produzse ante la indefinición de los socialistes al respective de la so voluntá, real, y el silenciu sobre l’aplicación de la fiscalidá que propón IX. L’aplicación d’estos impuestos, aprofió Gonzalez Orviz, en patrimoniu y sucesiones, son los mesmos que nel so día aplicaron Felipe González, José María Azanar y hasta Zapatero y, agora, tamién propón el PSOE de Rubaclaba. Eso sí, ironizó’l coordinador d’IX, vese que les propuestes de la última conferencia socialista apéxense, como l’alta velocidá a Asturies, en Payares.

IX diz< na so páxina web que va esperar agora "a conocer los presupuestos que'l Gobiernu unvia al Parlamentu pa definir la so posición. La decisión, dixo Gonzalez Orviz, ta agora nel PSOE que ye quien tien de decidir si acepta los nuesos planteamientos de progresividad fiscal, reactivación económica, protección social, desenvolvimientu del mediu rural y un apueste claru pol financiamientu de la Investigación, Desenvolvimientu ya innovación (I+D+i)".

Nota de prensa d’IX sobre la fin de les negociaciones

Tamién te podria gustar