Portada Emigración IX sofita pla plataforma REALCE de defensa de la llingua y cultura española pa los residentes nel esterior

IX sofita pla plataforma REALCE de defensa de la llingua y cultura española pa los residentes nel esterior

by asturnet

Izquierda Xunida, al traviés de la so Área Federal d’Educación, amuesa’l so “total sofitu” y felicita a los colectivos, organizaciones d’emigrantes, sindicatos y persones qu’integren la denominada Plataforma REALCE (Plataforma pola Recuperación de les Enseñances de ALZAR / Agrupaciones de Llingua y Cultura Española) pol importante pasu dáu cola so constitución na defensa de les clases de Llingua y Cultura española pa los nuesos residentes nel esterior”.

Para IX, “güei resulta imprescindible la unidá en redol a unos mínimos que constituyan la base y la necesaria pervivencia del programa de les Agrupaciones de Llingua y Cultura española (ALCE). Esta unidá siempres foi necesaria, tal que demostraron les importantes movilizaciones que tuvieron llugar nos últimos meses”.

La Área d’Educación d’IX considera que “los ALCE constitúin un programa educativu importante pa los descendientes de la nuesa emigración histórica según pa los fíos y fíes d’aquelles persones que se ven obligaes a emigrar na actualidá. Ye, poro, un programa cargáu de futuru”.

Al pie de ello, “l’oxetivu de la Plataforma REALCE ye caltener y ameyorar una enseñanza que’l so oxetivu final ye’l caltenimientu de los venceyos cultural y llingüísticu colos oríxenes de los emigraos como forma de reforzar la so identidá y de facilitar la so integración nes comunidaes nes que moren y que los acueyen”.

Por tou ello, Izquierda Xunida repite’l so “total sofitu a les iniciatives que la Plataforma desenvuelva, especialmente ante la imposición per parte de l’Alministración del PP de la enseñanza per Internet que denominen ‘semipresencial’, que va en desterciu de les clases reales. Nesti sentíu, IX fai un llamamientu a tolos colectivos y persones sensibilizaes con esta iniciativa por que se xunten a RESALTE. Ye tan senciellu como unviar un y-mail a plataforma.realcegmail.com.

Tamién te podria gustar