Portada Educación IX sofita ddafechu les movilizaciones d’estudiantes de la selmana entrante contra’l Decretu 3+2 y la reforma universitaria

IX sofita ddafechu les movilizaciones d’estudiantes de la selmana entrante contra’l Decretu 3+2 y la reforma universitaria

by asturnet

Izquierda Xunida amuesa’l so “total sofitu” a les movilizaciones y fuelga estudiantil de la próxima selmana nun comunicáu qu’asoleyaba esti día na so web y na que se llantaba contra’l Decretu 3+2’ y la reforma universitaria de wert. Nesi comunicáu Enrique Díez, coordinador de la Área Federal d’Educación, señala que “IX denunció dende antes mesmu de la so aprobación esta norma porque, ente otros motivos, l’accesu a la formación cimera va suponer costos inasumibles pa la gran mayoría de les families ante l’eleváu costu de los másteres, van esaniciase carreres y va despidise profesoráu”.

Izquierda Xunida, al traviés de la so Área Federal d’Educación, amuesa nesti comunicáu’l so “total sofitu” a la convocatoria de movilizaciones y fuelga estudiantil pa los próximos díes 25 y 26 contra’l Decretu 3+2’, de la que “secunda’l llamamientu a tola comunidá universitaria, movimientos sociales y ciudadanía pa esixir la derogación d’esti decretu de supuesta ‘ordenación’ de los estudios universitarios”.

Enrique Díez señala tamién que “IX denunció dende antes mesmu de la so aprobación esti Decretu 3+2’ porque, ente otros motivos, l’accesu a la formación cimera va suponer costos inasumibles pa la gran mayoría de les families ante l’eleváu costu de los másteres. Esta norma supon, amás, la eliminación de carreres, la devaluación del títulu de grau y el despidu de profesoráu universitariu”.

Como despliquen n’IX el mentáu decretu pol que se modifiquen les enseñances universitaries y les enseñances oficiales de doctoráu, “va dexar a les universidaes enllantar carreres de 3+2 -tres años de grau y dos de máster, frente al sistema actual de 4+1- lo que supon una nueva imposición de José Ignacio Wert. El Gobiernu dio-y vía llibre pol empinamiento del ministru, pese al varapalo al so conteníu per parte del Conseyu d’Estáu, magar la manifiesta oposición de la Conferencia de Rectores y Rectores (CRUE) y ensin qu’hubiera un alderique cola comunidá universitaria. Tampoco lo hubo a nivel políticu nin social y nun esiste una evaluación de la implantación d’esti cambéu lexislativu de los nuevos graos y una xustificación creíble de les propuestes”.

Tamién te podria gustar