Portada Sociedá IX ratifica’l pautu cola FSA y alvierte de que lo sucedío en Mieres abre les puertes a la derecha

IX ratifica’l pautu cola FSA y alvierte de que lo sucedío en Mieres abre les puertes a la derecha

by asturnet

La presidencia colexada d’Izquierda Xunida d’Asturies ratificó’l pautu políticu robláu cola FSA va agora dos años, con un ochenta por cientu d’apoyu a la valoración positiva del alcuerdu y namás tres votos en contra y cuatro abstenciones. La coalición considera una prioritario garantizar el cumplimientu de los conteníos pendientes del alcuerdu y reforzar el gobiernu. IX, advirtió sicasí a los socialistes qu’actitúes como la que llevó a romper el pautu municipal en Mieres “podíen tar abriéndo-y al PP les puertes de les cuenques”.

Al marxen de crisis como la del conceyu del Camín y d’enfrentamientos como’l calteníu pol conseyeru Valledor col viceconseyeru Iturrioz, pa la coalición d’izquierdes la valoración del grau de cumplimientu del pautu de gobiernu autonómicu ye positiva a dos años de robláu. IX valora especialmente los llogros algamaos nes sos conseyeríes, ente ellos la política de vivienda y la puesta en marcha del salariu social básicu. Al empar considera necesario dar estabilidá al executivu pa poder superar los retos pendientes d’ésti, como la financiación sanitaria y autonómica, o la negociación del Plan de la Minería.

Respective a la crisis provocada en Mieres pola ruptura del pautu municipal, Izquierda Xunida fizo una llamamientu a la FSA pa que reflexonare sobre’l riesgu de qu’estos enfrentamientos tean “abriéndo-y les puertes al PP nes cuenques”. El coordinador xeneral d’IX d’Asturies, Jesús Iglesias, remembró que “nuna de les últimes convocatories electorales el Partíu Popular foi el más votáu en conceyos como Llangréu”.

Iglesias afirmó tocante a les repercusiones que puedan tener crisis como la de Mieres nel futuru del pautu autonómicu que “el pautu d’Asturies y los pautos locales van xuntos”. Pal coordinador d’Izquierda Xunida “hasta agora los pautos dieron bonos resultaos, lo estraño y atípico ye que se produza una ruptura ente dos fuerces d’izquierda y se busque’l respaldu del PP”. Jesús Iglesias dixo al respective que “nunca soñara la derecha con tener un papel tan relevante nel corazón de les cuenques mineres” y que la so coalición nun yera la responsable d’ello: “dalguna estatexa y non por culpa d’IX, punxo en manes de la derecha les llaves de la gobernabilidá”. Per último fexo un llamáu a la reflexón a la FSA sobre “decisiones que nun se miden con toles consecuencies lo suficientemente”.

Tamién te podria gustar