Portada Política IX plantega l’asturianu como prioridá nel presupuestu

IX plantega l’asturianu como prioridá nel presupuestu

by redacción asturnews
Llamazares y dellos otros diputaos d'IX na Xunta Xeneral

IX plantega les sos prioridaes al executivu asturianu pa la ellaboración del presupuestu y esixe una xunta tripartita pa garantizar que’l presupuestu tenga mayoría de votos na cámara asturiana.  

IX solicitó esti llunes una xunta tripartita, na que tea presente Podemos, pa ver el proyectu antes de la so presentación na Xunta Xeneral. Les prioridaes d’IX, como yá manifestó la coalición, tán centraes nel salariu social y el rescate social, la educación de 0 a 3 años y el contratu programa cola Universidá, y na salú pública y la salú mental, el mediu ambiente, la igualdá de xéneru, l’asturianu y la cooperación al desenvolvimientu.

 

Nesta xunta, de daqué más de dos hores que sirvió pa oldear posiciones, IX volvió amosar la so disponibilidá a solucionar l’erru de saltu y a ameyorar l’impuestu de patrimoniu, la llucha anti fraude y establecer impuestos ambientales, de manera que la recaldación calténgase y ameyórese la xusticia fiscal. Nesti sentíu, IX espera que se materialice una xunta de los trés partíos y si nesta produz un acercamientu, y namá si hai certidume de mayoría, el  grupu parlamentariu d’IX va poner en manos de la dirección de la coalición la decisión final.

Tamién te podria gustar