Portada Política IX peslló en Mieres la ellaboración del so programa electoral basáu en democracia, desenvolvimientu y bienestar

IX peslló en Mieres la ellaboración del so programa electoral basáu en democracia, desenvolvimientu y bienestar

by asturnet

Izquierda Xunida d’Asturies concluyía esta fin de selmana, cola celebración de la so conferencia programática en Miere,s el procesu participativu d’ellaboración del programa electoral, empecipiáu dempués de la elección de los sos candidatos nun procesu d’elecciones primaries. El mesmu ta basáu en trés escurres principales, democracia, desenvolvimientu y bienestar, trés oxetivos p’ameyorar les condiciones de vida de los asturianos, tal como esplicó esta mañana’l coordinador xeneral d’IX d’Asturies, Manuel González Orviz. Gaspar Llamazares, candidatu d’IX a la presidencia d’Asturies, destacó la importancia de la participación tantu na candidatura como nel programa.

A xuiciu del candidatu d’IX esti programa ye un programa de Gobiernu” frente al “clientelismo y el fatalismo” qu’hai presido Asturies nos últimos años. Llmazares presentó a IX al mandu de la esperanza y el cambéu políticu, “non del recambiu” de les persones, sinón del cambéu de les polítiques. Lo fundamental para IX, esplicó, ye rescatar a la xente, frente a la probeza y la desigualdá, reindustrializar Asturies en situación de cayente dende va décades y refaer la democracia. Estos oxetivos del programa de gobiernu que van ser desenvueltos.

Llamazares aprovechó la cita de Mieres pa denunciar el “señuelu electoral” que al so xuiciu constitúi l’anunciu del estudiu informativu dau aconocer pol PP de la denominada Y ferroviaria, ente Uviéu, Avilés y Xixón. El candidatu d’IX demandó menos señuelos electorales, cuando’l PP ta desintegrando l’antigua FEVE en cuenta de integrala, la Variante nun acaba d’una vegada y tán desmantelando la minería. “Menos propaganda y más compromisos con Asturies”, dixo’l candidatu al empar que certificó’l compromisu d’IX con Asturies”.

Tamién te podria gustar