Portada Política IX facilita los presupuestos 2014 d’Uviéu al PP

IX facilita los presupuestos 2014 d’Uviéu al PP

by asturnet

A cámbiu de 400.000 euros más pa beques-comedor y llibros y l’aportación de 50.000 euros al premiu lliterariu Tigre Juan o la redacción del proyectu Cerámica Milenaria de Faru “Muséu Selito”, con 150.000 euros, nel ámbitu de la Cultura, y una bona riestra de cambeos con mayor inversión nel ámbitu social, Izquierda Xunida va sufrir al PP la posibilidá d’aprobar bel Ayuntamientu d’Uviéu los presupuestos pa 2014. L’apautamientu dexa en mal lugar a la FSA-PSOE que nun foi a aceutar propuestos asemeyaes palos presupuestos autonómicos.

Izquierda Xunida va abstener na votación p’aprobar el presupuestu d’Uviéu pa 2014. Roberto Sánchez Ramos anunció güei esta decisión dempués de llegar a un alcuerdu de 16 puntos col Partíu Popular, col que comprometen distintes inversiones pa la ciudá pal añu que vien.

El pautu inclúi cambeos y medríes de partíes por un importe superior a cinco millones d’euros, dando-y al PP la posibilidá de sacar alantre les cuentes d’añu próximu colos sos once votos, el sofitu de los dos conceyales foristas, agora non adscritos, y l’astención de lzquierda Xunida.

L’alcuerdu alcanzáu ente IX y l’equipu de Gobiernu inclúi un total de dieciséis puntos, ente los que destaca l’aportación de 1,5 millones d’euros pa planes locales d’emplegu, que van ser axustaos y apautaos colos sindicatos y axentes sociales, y nos que se van dar prioridá a les families con tolos sos miembros nel paru.

EL PP comprométese tamién a incluyir otra partida d’un millón d’euros pa la renovación y meyora d’instalaciones deportives y obres como les que van suponer los 150.000 euros al entamu de la construcción d’un polideportivu na zona de Trubia.

Ente les midíes de calter social inclúyese una partida de 200.000 euros p’ayudes “contra la probeza enerxética”, destinaes a facilitar qu’ente 3.500 y 5.000 families puedan faer frente a los gastos de lluz, gas, calefacción o agua caliente.

Tamién s’inclúin ayudes por importe de 100.000 euros pa families con dificultaes d’accesu a una vivienda digna, un alcuerdu pala inversión de 800.000 euros na compra de suelu pa vivienda y una dotación de 150.000 euros p’ayudes a la rehabilitación de vivienda, amás de la negociación col Principáu por que tresfiera al Conceyu la xestión de les viviendes d’emerxencia.

Otres partíes incluyíes son la redacción del proyectu Cerámica Milenaria de Faru “Muséu Selito”, con 150.000 euros; la reposición de la obra escultórica de Fernando Alba, con 60.000 euros; l’aportación al premiu lliterariu Tigre Juan de 50.000 euros, ya mentada, o la medría de l’aportación a la Federación d’Asociaciones Xuveniles d’Uviéu en 10.000 euros.

El pautu tamién establez sobre’l tresporte escolar que tolos cambeos qu’afecten a les llínees actuales van realizase “previu diálogu y alcuerdu colos vecinos afectaos”.

Tamién te podria gustar