Portada Política IX encamienta a la RAG que “s’esmoleza pola situación del gallegu dientro de les sos fronteres oficiales”

IX encamienta a la RAG que “s’esmoleza pola situación del gallegu dientro de les sos fronteres oficiales”

by asturnet

Izquierda Xunida contestó a les declraciones feches estos díes pola nuevu presidente de la Real Academia Galega diciéndo-y que “s’esmoleza por conservar el gallegu dientro de les llendes oficiales de la comunidá”, y non hacia Asturies “una zona d’induldable identidá asturiana”.

La formación d’izquierdes cree que’l nuevu presidente de l’Academia Galega tendría d’esmolecese del “retrocesu” que sufre’l gallegu na comunidá vecina pola mor de “los planes en materia llingüística del popular Núñez Feijoo”.

Pa Izquierda Xunida “hasta va poco la política llingüística gallega yera la envidia de los asturianos falantes; de continuar los planes de Feijoo, Ferrín tendrá problemes más graves qu’ocupase del Occidente d’Asturies”.

Izquierda Xunida, que forma parte del Gobiernu d’Asturies, convida a la Conseyería de Cultura a reforciar la defensa del gallego-asturianu y del asturianu, principalmente “nuna zona como la Occidental que se siente escaecida”. Llamenta, amás, que la ‘fala’ o gallego-asturianu, sigue ensin ser oficial “pol nulu interés de PP y PSOE”.

El presidente de la RAG pide la oficialidá del asturianu y diz tar dispuestu a consensuar la norma eonaviega cola ALLA

Tamién te podria gustar