Portada Educación IX denuncia la eliminación de les beques d’Hunosa a los fíos de con discapacidá de mineros

IX denuncia la eliminación de les beques d’Hunosa a los fíos de con discapacidá de mineros

by asturnet

El coordinador d’IX, Manuel González Orviz, denunció güei la eliminación per parte d’HUNOSA de les beques d’estudiu a fíos con discapacidá de los sos trabayadores, y que va suponer dexar ensin estes ayudes a 42 persones. La decisión de la empresa pública supon un nuevu varapalo a la protección de los menores y de sofitu a la formación d’estudiantes con dalgún tipu de minusvalía.

La dirección de la compañía comunicó va dos selmanes al comité intercentros la decisión qu’implica, amás, incumplir l’alcuerdu suscritu colos representantes de los trabayadores pa la implementación d’estes ayudes, tal que se venía faciendo hasta ágora.

González Orviz dixi que suprimir les beques demuestra la escasa sensibilidá del Executivu de Mariano Rajoy: “Entendemos que tratar de retirar 42 ayudes a fíos de trabayadores con discapacidá, ye una mala midida y lóxicamente nun nos va sacar de la crisis”.

Izquierda Xunida, anunció’l so coordinador, va esixir al Gobiernu Central qu’esclarie si la decisión d’esaniciar les ayudes n’HUNOSA forma parte de dalgún plan d’ámbitu nacional y si afecta a otres empreses y entidaes públiques.

Tamién te podria gustar