Portada Comunicación IX defende la RTPA y diz que Cascos escudase nel parlamentu cuando’l retayu ye una decisión unillateral

IX defende la RTPA y diz que Cascos escudase nel parlamentu cuando’l retayu ye una decisión unillateral

by asturnet

Jesús Iglesias, voceru parlamentariu d’IX Verdes na Xunta Xeneral, critica’l cinismu de Francisco Álvarez Cascos al intentar confundir a la sociedá treslladando la responsabilidá d’una decisión unillateral del so gobiernu, el retayu de 156 millones del presupuestu aprobáu na Xunta, 11,6 millones d’ellos a la TPA, al parlamentu asturianu, cuando él ye l’únicu culpable. La Llei de Presupuestos y la Llei que regula l’Ente son dos cuestiones absolutamente distintos, alvierte’l voceru d’IX Verdes.

El Gobiernu crea un problema qu’empón al zarru del Ente de comunicación y a les empreses que trabayen pa él y eso nun tien nada que ver cola Llei que regula l’Ente de comunicación, sinón cola de presupuestos que ye la qu’incumple Álvarez Cascos, detalla Iglesias. “El presidente pretende escudase na Cámara pidiendo qu’ésta revise’l marcu normativu qu’aprobó l’ente de comunicación, pero son dos cuestiones distintes”, esplica’l Coordinador d’IX d’Asturies.

Sobre’l modelu d’ente de televisión cabo falar del so funcionamientu, de cómo tien de cumplir esi oxetivu de sirvir a los intereses xenerales de la comunidá, abriendo una pluralidá informativa y del respaldu al desenvolvimientu de la cultura asturiana, en cualquier momentu, apunta Iglesias. Sicasí, eso nun tien nada que ver col retayu per parte de Cascos y el so incumplimientu del presupuestu. “Tamos ante un problema inmediatu, el del paru de cientos de trabayadores, que precisa una respuesta inmediata y lo otru, la posibilidá d’abrir una reforma d’esa llei tendría un marcu temporal que se dilataría nel tiempu, más allá de febreru del próximu añu”, puntualiza . Sía que non, IX-Verdes nun va aceptar un cambéu de la Llei del Ente de Comunicación p’aprobar la so privatización o la participación privada nel mesmu.

Jesús Iglesias repite que tamos ante una situación de flagrante incumplimientu d’una llei aprobada pol Parlamentu, como ye la Llei de presupuestos, pola decisión unillateral per parte del Gobiernu d’Álvarez Cascos. Esi retayu de más del 30% del presupuestu previstu pal funcionamientu del ente de comunicación pon en riesgo centenares de puestos de trabayu, tantu del ente como d’empreses productores, y contradiz tolos compromisos de respaldu a la creación d’emplegu y la llucha contra’l paru que’l Presidente asumió nel so discursu de investidura, sostien Iglesias. “Dende’l parlamentu lo que tenemos que dicir a Cascos ye que nun tome midíes drástiques d’estes característiques que nun cunten con respaldu de la mayoría de la Cámara y busque una solución al problema presupuestariu, que según él esiste, pero que nun ponga en riesgu estos puestos de trabayu agora amenaciaos”,alvierte’l Coordinador d’IX.

Tamién te podria gustar