Portada Sociedá IX de Mieres pide desplicaciones pola Oficina de Normalización Llingüística

IX de Mieres pide desplicaciones pola Oficina de Normalización Llingüística

by asturnet

La conceyal d’Izquierda Xunida de Mieres, Beatriz González, pidió desplicaciones al equipu de gobiernu municipal pola situación de la Oficina de Normalización Llingüística, creada en payares de 2005 y paralizada en xineru, dos meses después de la so puesta en marcha.

Según declaró a los medios informativos locales la edil d’IX, l’Ayuntamientu mierense, recibió de la Oficina de Política Llingüística del Principáu, 15.600 euros empobinaos a sufragar los gastos de personal y la puesta en funcionamientu del serviciu normalizador. Agora, tres la paralización de la Oficina en xineru, por cese de la persona encargada de la mesma, González cuida que puede perdese esa cantidá de dineru, si nun ta ya perdida, al nun poder xustificar el consistoriu los gastos derivaos de la contratación de personal.

Na so denuncia a los medios, la conceyal d’Izquierda Xunida, relató la breve y axitada esistencia del serviciu: en setiembre de 2005 el conceyu recibió una subvención de 15.600 euros de la Conseyería de Cultura pa poner en marcha la Oficina; un mes después publicáronse les bases pa cubrir la plaza de responsable y en payares escomenzó a funcionar. En xineru de 2006 la persona encargada del serviciu de normalización cesó y dende entós la oficina dexó de funcionar, ensin que l’Ayuntamientu entamara nenguna midida pa recuperar la so puesta en marcha.

Tamién te podria gustar