Portada Sociedá IX de Mieres culpa a la FSA de la so espulsión del gobiernu municipal

IX de Mieres culpa a la FSA de la so espulsión del gobiernu municipal

by asturnet

Izquierda Xunida de Mieres culpa a la FSA, concretamente a los dirixentes Benjamín Gutiérrez y Balbino Dosantos, de la ruptura del alcuerdu de gobiernu municipal. Pa IX los sectores mayoritarios na cúpula socialista asturiana taríen forzando la desestabilización del gobiernu de Vicente Álvarez Areces con fechos como los sucedíos nel conceyu del Caudal.

L’agrupación mierense d’IX afirma nun comunicàu que les recientes declaraciones del responsable de la FSA Benjamín Gutiérres sobre la ruptura nesi conceyu amuesen que “l’actitú de la FSA confirma que la espulsión del gobierno de IU en Mieres tuvo como únicu oxetivu desestabilizar l’alcuerdu de la izquierda n’Asturies pa debilitar a Areces como prósimu candidatu”.

Izquierda Xunida de Mieres caltién que too respuende a una griesca ente sectores enfrentaos del PSOE d’Asturies cuando aparez nel horizonte cercanu la convocatoria de nueves elecciones autonómiques en 2007. Los antiguos aliaos de los socialistes nel gobiernu municipal de Mieres, piden por último, la intervención directa del alcalde pa tentar reconducir la situación creada nel conceyu pola ruptura del pautu y la espulsión de los conceyales d’IX.

Tamién te podria gustar