Portada Política IX cierra un alcuerdu pa la investidura de Javier Fernández

IX cierra un alcuerdu pa la investidura de Javier Fernández

by redacción asturnews

IX facía anuncia esti martes 14 de xunetu d’algamar un principiu d’alcuerdu cola FSA-PSOE pa la investidura de Javier Fernández y ente les midíes de la fueya de ruta, abierta a otros partíos, mnun s’alcontraba nin la oficialidá de la llingua asturiana nin la reforma del Estatutu, necesaria pa cualaquier pasu nesti sen, sigún reconocía’l propiu Gaspar Llamazares. La oficialidá presentárase na camapañ como una prioridá, pero la delegación d’IX reconoció que nun fueron a convencer al PSOE de la importancia de la mesma.

Ente los acluéntros si que atopamos otres prioridaes d’IX como un plan de rescate social, la reforma electoral y otres lleis de rexeneración, tresparencia y participación social, midíes de reactivación económica, refuerzu de los servicios públicos y el compromisu de busca d’alternatives a la incineración.

IX d’Asturies vieno acabante ayeri de cerrar un principiu d’alcuerdu pa la investidura de Javier Fernández, que va consultase a los órganos de dirección y a la militancia d’IX, nuna consulta que se va celebrar la fin de selmana. Trátase, en palabres del Coordinador d’IX, Manuel González Orviz y del voceru parlamentariu, Gaspar Llamazares, “de sentar les bases pa un programa de cambéu, qu’inclúi elementos que pueden compartir otres fuerces polítiques. L’alcuerdu sofitar en cuatro eje principales: el rescate ciudadanu y l’afitamientu de los servicios públicos, la rexeneración democrática y la llucha contra la corrupción, la reactivación económica y otros aspeutos amestaos al mediu ambiente o de defensa d’Asturies frente a otres instituciones”.

Los dirixentes d’IX reconocieron como puntos de desalcuerdu cimeru cola FSA-PSOE la reforma del Estatutu y la oficialidá de la llingua asturiana, anque “hai coses que pueden ameyorar la situación de la llingua”, ya que por aciu d’una comisión na FSA-PSOE abren alternatives a l’actual protección y quieren plantegar midíes de respaldu y refuerzu a la protección y promoción del asturianu.

Tamién te podria gustar