Portada Política IX-BA-Verdes y PP pedirán al Gobiernu que vuelva a ellaborar los presupuestos

IX-BA-Verdes y PP pedirán al Gobiernu que vuelva a ellaborar los presupuestos

by asturnet

Tanto Izquierda Xunida-Bloque por Asturies-Los Verdes como’l Partido Popular van presentar enmiendes a la totalidá del proyectu de presupuestos presentáu pol Gobiernu del Principáu d’Asturies. Asina lo anunciaren en rueda de prensa tanto’l diputáu d’IX-BA-LV, Jesús Iglesias como presidente del Partíu Popular n’Asturies, Ovidio Sánchez.

Pa Jesús Iglesias, que tana acompañáu en rueda de prensa polos cabezaleros del Bloque por Asturies, Rafael Palacios, y de Los Verdes, Ignacio González ya’l propiu Gobiernu el que tien la culpa de llegar a esta situación. “Lo que cabe ye retirar esti proyectu y plantegar otru, porque pue haber capacidá d’ellaborar unos nuevos presupuestos partiendo de cero”, Dixo Iglesias, quien afirmó que “lo que nun se podía evitar acabó ocurriendo, porque quienes teníen la responsabilidá de facelu nun ficieron el más mínimu esfuerciu por negociar les cuentes”., destacó Iglesias que denunció “l’escasu conteníu social de les cuentes”.

El PP pela so parte, y en pallabres del so másimu responsable na rexón Ovidio Sánchez, calificó la propuesta de proyectu de presupuestos del Gobiernu de “tresnochada” y de ser “más de lo mesmo”. Según el cabezaleru popular nun contribúi al desarrollu económicu y social d’Asturies. “Ye necesariu un presupuestu que cambie les tendencies y ofreza más oportunidaes”, sorayó Sánchez. El PP tamien va pidir la devolución del proyectu al Gobiernu pa que presente ante la cámara una nueva propuesta que respuenda a les necesidaes de los asturianos.

El cabezaleru del PP asturianu tamien aprocvechó pa críticar al Fobiernu pola alta presión fiscal del Principáu, la falta d’oportunidaes pa los xóvenes, les altes tases de paru ya l’escasu crecimientu económicu y demográficu de la rexón.

Tamién te podria gustar