Portada Política IX alvierti al presidente qu’el so cambéu de camín na reforma electoral pon en riesgu la estabilidá del Gobiernu

IX alvierti al presidente qu’el so cambéu de camín na reforma electoral pon en riesgu la estabilidá del Gobiernu

by asturnet

El coordinador d’IX Asturies, Manuel González Orviz, alvirtió esta mañana al presidente d’Asturies, Javier Fernández , que la so posición sobre la reforma de la llei electoral pon en riesgu la estabilidá del so gobiernu. El líder d’IX criticó que’l PSOE, tres comprometese a la reforma, aprobase colos sos votos la propuesta del grupu d’espertos de la Comisión Electoral y, tres la so presentación a trámite, se descuelgue.

“Queremos mandar un mensaxe d’atención al Presidente, al presidente Javier Fernández: sabe que se ta xugando la estabilidá, puede malbaratar el difícil equilibriu parlamentariu frutu de les elecciones. Él va saber lo que quier, si caltener el estatus actual o apurrir la llave de la gobernabilidad a la derecha”.

Manuel González Orviz refugó que los compromisos del PSOE puedan dase por cumplíos pol fechu de presentar a la so tramitación la llei de reforma, más cuando, agora, los socialistes falen de “una mayoría reforzada”.

“N’Izquierda Xunida tamos cansaos yá de l’actitú del Partíu Socialista del permanente incumplimientu de los alcuerdos qu’algama coles fuerces polítiques. Nun nos gusta la lletra pequena de los contratos. Eso ye pa los tahúres, pa la gran banca y el capital. Nós somos de la xente qu’un apertón de manos significa un contratu”.

Tamién te podria gustar