Portada Política IX alvierte de que l’asturianu nun puede recibir un tratamientu per debaxo de los mínimos que marca’l currículum actual

IX alvierte de que l’asturianu nun puede recibir un tratamientu per debaxo de los mínimos que marca’l currículum actual

by asturnet

El Coordinador d’IX Asturies, Manuel González Orvíz, xunta la diputada Emilia Vázquez, caltuvo esta mañana una xunta con Ana Cano, presidenta de l’Academia de la Llingua y Xosé Antón González Riañu, que se centró nesta polémica auspiciada polos intereses del PP. Al finar la mesma, el Coordinador d’IX alviertió de que “l’asturianu nun puede recibir un tratamientu per debaxo de los mínimos que marca’l currículum actual”.

IX entiende que nun se puede poner al asturianu en confrontación con una segunda llingua nin con nenguna a otra alternativa que tienda a desvirtuar el sentíu que ye’l de la conocencia de lo propio, la llingua y, nel so defectu, la cultura asturiana.

Emilia Vázquez, diputada d’IX d’Asturies, afitó que’l PP utilizó a la llingua asturiana, una vegada más pa intentar, descalificar la política educativa asturiana y defender la Llei Wert. Asistimos al so xuiciu a un falsu conflictu que significa enfrentar al asturianu a una segunda llingua, esplica la diputada: “Consideramos que l’asturianu nun puede ser oxetu de nengún tratamientu que s’atope per debaxo de los mínimos nos qu’agora s’asitia nel currículum de la educación primaria asturiana”, advirtió tamién Vázquez.

“Entendemos que nun se puede poner al asturianu en confrontación con una segunda llingua nin con nenguna a otra alternativa que tienda a desvirtuar el sentíu que ye’l de la conocencia de lo propio, la llingua y, nel so defectu, la cultura asturiana. Eso yá nos paez un tratamientu de mínimos y cualquier cosa que tea per debaxo paeznos un ataque en toa riegla de los derechos que nos asisten a los asturianos y asturianes por conocer la nuesa llingua, la nuesa redolada y la nuesa hestoria”, esplica la diputada d’IX. Vázquez adelantró que rexistró yá na Xunta Xeneral entrugues parlamentaries pa conocer les intenciones del Gobiernu sobre esti asuntu.

Emilia Vázquez y Manuel González Orvíz, Coordinador Xeneral d’IX d’Asturies, caltuvieron esta mañana una xunta con Ana Cano, presidenta de l’Academia de la Llingua y Xosé Antón González Riañu, que se centró nesta polémica auspiciada polos intereses del PP.

Tamién te podria gustar