Portada Mundu Italia va reproducir el David de Miguel Ángel con una impresora 3D

Italia va reproducir el David de Miguel Ángel con una impresora 3D

by redacción asturnews

Dientro un añu, Italia va reproducir el David de Miguel Ángel con una impresora 3D va treslladar la copia de la obra a Dubái pa esponela na próxima esposición universal, Expo 2020, restrasada pol coronavirus.

N’ochobre del 2021, el David de Miguel Ángel va viaxar a Dubái, pero nun lo va faer la escultura orixinal, símbolu del Renacimientu y una de les más famoses del mundu, que nun se moverá de la Galería de l’Academia de Florencia. Va facelo un clon propiu del sieglu XXI: Italia va reproducir unu retruque coles más modernes tecnoloxíes con ocasión de la próxima esposición universal, Expo 2020, retrasada hasta’l próximu añu, y que se considera’l primera gran acontecimientu cultural que se va celebrar tres la pandemia.

“Ye la estatua por excelencia, la primer estatua colosal dempués de l’antigüedá. Una obra maestra d’una perfección y d’una guapura incomparables creada por un jovencísimo Michelangelo Buonarroti en namá trés años”, asegura la directora de la Galería de l’Academia, Cecilie Hollberg. “Nun hai un meyor mensaxeru para Italia qu’él”.

Los organizadores del pabellón italianu para la Expo 2020 yá pensaren en llevar el David a Dubái muncho primero de qu’españara la pandemia. Pero agora l’héroe bíblicu que venció al malváu xigante Goliat adquier un nuevu significáu: va simbolizar el trunfu del bien sobro’l mal, de la humanidá contra una pandemia que yá causó más d’un millón de muertos en tol mundu, más de 36.000 d’ellos n’Italia. David contra’l virus.

“Representa un iconu de lo que ye lo bono, lo verdadero y lo cabal contra’l mal –diz el comisariu xeneral pa Italia na esposición, Paolo Glisenti–. Nun hai namás actual qu’esto”. “Pero nun ye namá contra’l virus, sinón tamién contra toles coses negatives del mundu, como la crisis climática, la migratoria o les hambrunas”, puntualiza Davide Rampello, el director artísticu del proyectu.

El procesu pa realizar el retruque esactu inda ye bien incipiente, pero va cuntar coles “más desenvueltes tecnoloxíes dixitales italianes”, asegura la profesora de la Universidá de Florencia Grazia Tucci, que coordina’l procesu. Va Tener trés fases. La primera, crear un ximielgu dixital”. Esto ye, utilizar un precisu escáner láser y otros preseos de normal usaos na inxeniería aeronáutica para sonsacar tola información de la escultura y crear un arquivu dixital na más altu resolvimientu. Pa eso precisaron unes enormes trébedes, porque “fai falta faer una cobertoria completa y xirar a la so alredor”. van facer los llunes, el día que cierra’l muséu. Nun se-yos puede escapar nin un rizu de la cabeza del David: esti láser ye capaz d’identificar les distancies en puntos inferiores al milímetru.

Una vegada creáu’l doble dixital va ser la vez de la impresión 3D. Los encargaos del proyectu atoparon la imprentadora más grande d’Italia, que va faer la mayor escultura 3D hasta la fecha. va imprimir por pieces, anque’l tamañu del aparatu va dexar faelo nel menor númberu posible. El material inda se tien qu’escoyer, pero va ser dalgún tipu de plásticu fácil de tresportar a los Emiratos Árabes. Finalmente, unos artesanos o restauradores van apolazar les pequenes imperfecciones que puedan surdir.

Tamién te podria gustar