Portada Política Isidro Fernández Rozada y Gabino de Lorenzo declárense a favor de la oficialidá “ensin obligatoriedá”

Isidro Fernández Rozada y Gabino de Lorenzo declárense a favor de la oficialidá “ensin obligatoriedá”

by asturnet

Gabino de Lorenzo da güei anuncia, nel periódicu Les Noticies, de la posición no que cinca al asturianu y desveló que ye partidariu d’incluyir la oficialidá del asturianu na reforma del Estatutu d’Autonomía. El candidatu popular al Congresu por Asturies aseguró que “ta claro que al asturianu-y fai falta una solución, como la tuvieron les otres llingües españoles”.

Pa De Lorenzo “la oficialidá pue formar parte d’esa solución, siempres que nun vaya xunto cola obligatoriedá”, a lo qu’añadió que “Dempués de trenta años, yá llegó’l momentu de ponenos d’alcuerdu y apoyar como se merez lo que nunca tuvo que ser un problema”.

Lo mesmo que Gabino de Lorenzo, el númberu dos de la candidatura popular, Isidro Fernández Rozada, espresába a favor de la oficialidá ayeri nuna entrevista en Canal 10, na que declaró “partidariu” d’esa midida, “La oficialidá consiste en potenciar l’usu de la llingua”, esplicó Fernández Rozada. Un cambiu de postura bien importante nun políticu conocíu tovía pol casu de la “tía Nemesia”.

Tamién te podria gustar