Portada Emigración Intensa actividá nel Centru Asturianu de Bruxeles

Intensa actividá nel Centru Asturianu de Bruxeles

by asturnet

Con munchu ésitu de públicu ta acabante de cellebrase, organizada por el Centru Asturianu de Bruxeles, una representación teatral asturiana “El cantar de los pipioles” interpetrada pol grupo de teatru de Mieres N’Alpargates y orballando.

La obra foi estrenada en mayu de 2004 y representada darréu en Mieres, Turón, Morea, Pravia, L’Entregu, Candás, Cuideiru, Llanera y agora Bruxeles. Ye una Comedia adaptada al asturianu por Ismael Mª González Arias a partir de la obra escrita por Pedro Mario Herrero “La balada de los tres inocentes”.

El grupu actuó na sala de Teatru des Riches Claires de la capital Europea pala gayola d’un publicu que tiene poques ocasiones de ver teatru asturianu y que encamentó darréu al Centru Asturianu que vuelva a repetir esta clase de actividá.

El grupu de teatru N’alpargates y orballando foron invitaos por Radio Sí el sábadu 22 d’abril pa participar na so emisión “de par en par” qu’algamó hai poco’l premiu Ideas de la revista Ecos.

Y darréu d’esta actividá, el Centru Asturianu de Bruxeles, ya tién organizada otra actividá pal sabadu 29 d’abril a las 19.00 horas, nel Edificiu Asturias del 38 Rue St Laurant a 1000 Bruselas: un recital poético-musical. Los poemes de Jose Miguel Arranz sedran lleíos na compaña de la guitarra d’Alain Everts, guitarrista pernomáu na capital d’Europa.

Un vino sera ofrecido despues del recital.

Tamién te podria gustar