Portada Conceyos Inna va revolucionar l’Antroxu d’Avilés al ritmu de la so música discu

Inna va revolucionar l’Antroxu d’Avilés al ritmu de la so música discu

by redacción asturnews

Inna, la reina global de les pistes de baille, va revolucionar l’Antroxu d’Avilés al ritmu de la so música discu, cola so actuación nel escenariu de la Plaza d’España, cola misión de faer baillar a tola ciudá la nueche del llunes 24 de febreru, a les 23 hores.

Col so últimu álbum, “Yo”, da un xiru a la so carrera al traviés d’una fusión d’estilos siempres bailladeros y, por primer, vegada en castellán. La estrella rumana afincada en Barcelona sustitúi nel cartelu festivu a Celtas Cortos, que finalmente se cayen del cartelu por problemes d’axenda. La nueche del llunes 24 de febreru, a les 23.00 hores dende la Plaza d’España.

La programación del Antroxu 2020 va cuntar con una artista d’algame internacional. Inna, reina global de les pistes de baille, va ser la encargada d’encabezar el cartelu del antroxu d’Avilés, en sustitución de Celtes Curtios. Va Xubir al escenariu de la Plaza d’España cola misión de faer baillar a tola ciudá la nueche del llunes 24 de febreru, a les 23.00 hores.

La conceyalía de Festexos cierra asina un programa d’altu nivel, con propuestes pa toles edaes, con una especial esfuerzu por proponer actividaes qu’engabiten cada vez más a les nueves xeneraciones al Antroxu. El conciertu de Inna ye un claru exemplu. Esta artista va tocar per primer vegada n’Asturies, sustituyendo nel cartelu a Celtes Curtios, que se cai finalmente del programa por problemes d’axenda de la so axencia de contratación.

Inna va compartir nueche con una de les orquestes piqueres del panorama nacional, Tekila, que va empezar la so actuación a les 22.00 hores y siguir tres el conciertu de Inna, no que va ser una gran nueche de Antroxu.

Inna ye’l nome pol que toos conocen a Elena Alexandra Apostoleanu, cantante nacida en Rumanía y afincada en Barcelona, que nos sos más de diez años de trayectoria asitióse como l’artista más reconocida del so país, con ésitu internacional. Cuenta con más de 20 millones de siguidores ente les sos cuentes nes distintes redes sociales, y los sos vídeos y cantares descárguense y escuchen por decenes de millones. Si la música de baille, el dancie, dar a conocer y llanzó la so carrera al estrellalgu, la so querencia polos ritmos llatinos tamién ye remarcable, como lo refrenden les sos collaboraciones con artistes de referencia d’esta música, como Daddy Yanqui, Pitbull o J Balvin.

Nel so últimu álbum, “Yo”, llanzáu l’añu pasáu, y el más personal de la so carrera, enfusase en nuevos caminos ensin abandonar les sos señes d’identidá, y una característica común, per primer vegada grabar íntegramente en castellán, esquizando con soníos que recuerden les melodíes árabes, pero tamién aflamencados y llatinos.

La mocedá va entusiasmase colos sos cantares más conocíos y esitoses, convertíes yá n’himnos, como “Sun Is Up” o “More Than Friends”, y tamién coles nueves como “Ra”, “Iguana” o “La to manera”, un hit mundial qu’atropa más de 28 visualizaciones en Youtube.

Multipremiada en toa Europa, Inna recibió galardones como los Balkan Music Awards, l’European Border Breakers Award o los MTV Europe Music Awards. Y nun dexa de llau la so aguada social y reivindicativo, como activista contra la violencia machista, los derechos de la infancia o los de los colectivos LGTB.

Tamién te podria gustar