Portada Comunicación Iniciativa reclama a ITVASA l’usu del asturianu y de la toponimia oficial

Iniciativa reclama a ITVASA l’usu del asturianu y de la toponimia oficial

by redacción asturnews

Iniciativa pol Asturianu vieno acabante presentar a la sociedá Inspección Técnica de Vehículos de Asturias S.A. (ITVASA) un escritu pa desixir la presencia de la llingua asturiana y del eonaviegu na cartelería y nes informaciones de les diferentes estaciones de la compañía que s’atopen repartíes per Asturies.

L’asociación de defensa del idiomar quier recordar qu’ITVASA ye una sociedá que s’alcuentra participada de manera íntegra pol Gobiernu del Principáu d’Asturies.La organización tamién reclama l’usu de la toponimia oficial de los conceyos na cartelería asina como nel formulariu a la hora d’elexir estación pa pasar la revisión de los vehículos. Dientro de la propia web de la sociedá, incúmplese la toponimia oficial de Xixón y de Xarrio (nel conceyu de Cuaña).

La propia Llei 1/1998, de 23 de marzu d’Usu y Promoción del Bable/Asturianu, establez nel so artículu 15, relativu a la toponimia, que “los topónimos de la Comunidá Autónoma del Principáu d’Asturies tendrán la denominación oficial na so forma tradicional. Cuando un topónimu tenga uso xeneralizáu na so forma tradicional y en castellán, la denominación podrá ser billingüe”.

Iniciativa pol Asturianu considera que ye importante avanzar nel usu de la toponimia tradicional nuna sociedá cuya participación total ye del Gobiernu d’Asturies, asina como dir dando pasos pa que l’asturianu tea presente tamién nel espaciu web d’ITVASA asina como na cartelería.

Tamién te podria gustar