Portada Sociedá Iniciativa pol Asturianu presentóse en Madrid

Iniciativa pol Asturianu presentóse en Madrid

by asturnet

El Centru Asturianu de Madrid foi l’espaciu escoyíu esti mes de xunetu pa la presentación de la organización Iniciativa pol Asturianu a los asturianos residentes nesta ciudá. La Secretaria del Centru Asturianu, Pilar Riesco, presidió l’actu, nel que tamién se presentó la revista Formientu, y que cuntó cola participación de Xosé Bolado, escritor y miembru de l’Academia de la Llingua Asturiana, y d’Inaciu Galán, presidente d’Iniciativa pol Asturianu.

Nel actu participaron dellos los asturianos que se sumaron a la organización dende Madrid, faciéndose socios, como espliquen dende la organización, que comenta qu’amás, “entamáronse conversaciones cola directiva del Centru Asturianu de Madrid pa entamar y recuperar actividaes alredor de la llingua asturiana, como la celebración del Día de les Lletres Asturianes en Madrid o’l so concursu de rellatos. Iniciativa pol Asturianu fizo amás una donación de llibros y revistes n’asturianu pa la Biblioteca Asturianista del Centru, asitiada nel centru de Madrid”.

Dende Iniciativa pol Asturianu faen una valoración mui positiva del actu y de les conversaciones calteníes con miembros del Centru Asturianu de Madrid, institución que cunta con miles de miembros.

Tamién te podria gustar