Portada Comunicación Iniciativa pol Asturianu pide l’usu de la toponimia oficial d’Uviéu

Iniciativa pol Asturianu pide l’usu de la toponimia oficial d’Uviéu

by redacción asturnews

Iván Llera, presidente d’Iniciativa pol Asturianu, pidió güei l’usu de la toponimia tradicional del conceyu d’Uviéu nos carteles de les fiestes de San Mateo. Llera aprovechó pa recordar que dende va dellos meses la toponimia d’Uviéu ye oficial y les alministraciones tienen la obligación d’usala.

El presidente d’Iniciativa pol Asturianu comentó tamién que “la toponimia ye una parte de la cultura de la ciudá d’Uviéu, una seña d’identidá como les propies fiestes mateínes y nun pue ser un elementu de división porque esa división nun esiste na sociedá uvieína”.

Llera amestó que “dende va unos años venía utilizándose’l topónimu d’Uviéu en diferentes publicaciones municipales, inclusive gobernando Gabino de Lorenzo” y recordó que “la Llei 1/1998, de 23 de marzu, d’usu y promoción del asturianu aprobada por el PP establez nel so Artículu 15.1 l’usu y la promoción de los topónimos tradicionales”.

Iván Llera remató diciendo que “la toponimia d’Uviéu, como l’asturianu, ye una parte de la cultura de la ciudá y nun puede ser un elementu de división, por ello, pedimos al Gobiernu del Conceyu facer un usu normal de los nomes tradicionales de la ciudá y los pueblos”.

Tamién te podria gustar