Portada Política Iniciativa pol Asturianu pide esplicaciones a Unai Díaz pol so votu en contra de la Ordenanza de Noreña díes dempués d’aprobar la defensa de la oficialidá

Iniciativa pol Asturianu pide esplicaciones a Unai Díaz pol so votu en contra de la Ordenanza de Noreña díes dempués d’aprobar la defensa de la oficialidá

by asturnet

La organización Iniciativa pol Asturianu llamentó fondamente la non aprobación de la propuesta d’Ordenanza pal Usu del Asturianu nel Conceyu de Noreña presentada pol grupu políticu Conceyu Abiertu. La propuesta recibió’l sofitu de Frente de la Izquierda y la organización que la presentaba, grupos a los qu’Iniciativa felicitó “pol so compromisu na normalización del idioma en Noreña”. Amosaron, sicasí, el so descontentu con IDEAS y PSOE pola so decisión de votar en contra, “que significa votar contra’l futuru del asturianu”, espliquen.

Recuerden que la formación IDEAS “lleva nel so programa la oficialidá del asturianu” y que’l PSOE “aprobó ordenances d’esti tipu n’otros conceyos como Xixón o Cangas, cuando cuntaben con mayoríes nos plenos”, polo que pa Iniciativa pol Asturianu “ye inesplicable esta negativa”.

Secretariu xeneral MSA pola oficialidá, conceyal contra la ordenanza

Destaquen dende Iniciaitva pol Asutrinau que ye “especialmente sangrín” el casu d’Unai Díaz Noval, conceyal socialista y secretariu xeneral de Mocedaes Socialistes d’Asturies, que la pasada fin de selmana aprobaba la defensa de la oficialidá como unu de los sos principios y que nesta ocasión votaba en contra de la ordenanza. Dende Iniciativa entiende “un votu en contra como una verdadera contradicción de la que tien que dar esplicaciones públiques”. La so decisión fai-yos “duldar de la veracidá del mandáu de defender la oficialidá del asturianu aprobáu pola militancia de la so organización va malapenes unos díes”, espliquen.

D’otru llau analicen “como daqué positivo” la disponibilidá de tolos grupos, menos el PSOE, a aprobar unes ordenances pal usu del asturianu, y afalen a toles formaciones “a ponese al llabor pa consensuar un testu y aprobalu lo primero posible, yá que 9 conceyales amosaron la so disponibilidá a aprobar una ordenanza d’esti tipu, frente a los namás 3 del PSOE que se ñeguen a votar a favor”.

Tamién te podria gustar