Portada Sociedá Iniciativa pol Asturianu entama delles actividaes na Universidá Asturiana de Branu

Iniciativa pol Asturianu entama delles actividaes na Universidá Asturiana de Branu

by asturnet

La Universidá Asturiana de Branu (UABRA) llega un añu más a Cangas del Narcea de la mano de l’Academia de la Llingua Asturiana, la Universidá d’Uviéu y el Conceyu de Cangas. Dientro d’estos cursos, Iniciativa pol Asturianu organiza un añu más delles actividaes. A lo llargo d’estos díes la organización va poner un puestu informativu con venta de llibros y otros productos nes instalaciones de la Universidá. Amás, van celebrase delles folixes, una col segundu concursu de karaoke n’asturianu, y otra con Dj Lluis y el micro abiertu a la participación d’escritores. Estos díes va facese amás la grabación con públicu del programa Iniciativa pol Asturianu nes ondes, cola participación d’alumnos y profesores.

PROGRAMA COMPLETU D’ACTIVIDAES

Xueves 1 d’agostu

A les 14:15 hores. Comedor de la Escuela Llar de Cangas.

Grabación de programa d’Iniciativa pol Asturianu nes ondes, con Samuel Gradín.

A partir de la 1 la mañana. Chigre Bambú, en Cangas.

Folixa con Dj Lluis y la participación d’escritores lleendo poemes y otres obres lliteraries.

Xueves, 8 d’agostu

Búscase una estrella. Canta pol asturianu.

Segunda edición de la esitosia folixa con concursu de karaoke na Discoteca Zaycor. Los alumnos de la UABRA competirán cantando temes n’asturianu al karaoke nos qu’imitirán a los sos artistes preferíos. Celebraráse de magar les 22:30 hores.

Del 29 de xunetu al 9 d’agostu

Puestu informativu y con llibros a baxu costu, amás d’otros productos. Cola so venta van recaldase fondos pa la organización.

Tamién te podria gustar