Portada Educación Iniciativa pol Asturianu collabora con una familia pa reclamar al Gobiernu que’l so fíu tenga profesor d’asturianu

Iniciativa pol Asturianu collabora con una familia pa reclamar al Gobiernu que’l so fíu tenga profesor d’asturianu

by asturnet

Gemma Pulgar y Pedro Vigil son los padres d’Illán, un neñu del Colexu Auseva d’Uviéu nel que lleva tola educación primaria estudiando llingua asturiana. Agora, cuando ta en sestu cursu, la Conseyería d’Educación incumple la llexislación, y el so neñu lleva dende l’entamu del cursu ensin profesor d’asturianu. L’Asociación Iniciativa pol Asaturianu y la familia tán dispuestos a llegar a los tribunales si nun se da una solución y animen a otres families a sumase.

Iniciativa pol Asturianu apoya a esta familia y a les munches otres qu’a lo llargo d’Asturies viven situaciones asemeyaes pola negación de drechos reconocíos pola llei y por sentencia del Tribunal Superior de Xusticia d’Asturies, que declaró illegales los cupos d’alumnos pa l’asignatura d’asturianu. El propiu centru educativu reclamó a la Conseyería que-y unviaran un profesor d’asturianu, pero Illán sigue ensin recibir clases de la so propia llingua.

La organización ta dispuesta a apoyar a esta familia hasta les últimes consecuencies, y ta asesorándolos pa llegar a los tribunales si ye necesario, pues a xuiciu de la organización, el drechu a estudiar asturianu ye irrenunciable y ha respetase dende les instituciones. Lo contrario ye una marxinación de ciudadanos por mor de la so llingua, lo que contradiz al espíritu de la Llei d’Usu del Asturianu de 1998, asina como la llexislación internacional en Drechos Humanos y la Carta Europea de les Llingües Minoritaries, ratificada por España.

Tamién te podria gustar