Portada Educación Iniciativa pol Asturianu celebra un concursu “Pasopallabra” colos alumnos de la UABRA en Cangas del Narcea

Iniciativa pol Asturianu celebra un concursu “Pasopallabra” colos alumnos de la UABRA en Cangas del Narcea

by asturnet

Iniciativa pol Asturianu va celebrar esti xueves 31 de xunetu un concursu “Pasopallabra” colos alumnos de la UABRA, según facía anuncia esti dia na so web. Basáu nel esitosu programa de televisión, el concursu va facese a partir de les 22,30 hores na Disco Zaycor, en Cangas del Narcea y bien cerca de les instalaciones de la Universidá Asturiana de Branu (UABRA), de l’Academia de la Llingua Asturiana, onde estos díes Iniciativa pol Asturianu tien amás instaláu un puestu informativu y de venta de productos.

Los interesaos en participar nel concursu pueden apuntase nel puestu o al traviés de los miembros d’Iniciativa pol Asturianu que tán nos cursos. Animamos a participar nesta actividá lúdica pero tamién reivindicativa que va sirvir pa recaldar fondos pal trabayu de la entidá.

Amás, el llunes 4 a lo llargo de tola xornada, un equipu del proyectu televisivu d’Iniciativa pol Asturianu, “Alderiques d’Asturies” va tar grabando un reportaxe sobre los cursos nes instalaciones de Cangas del Narcea. Facese sociu d’Iniciativa pol Asturianu demientres los cursos de la UABRA tien premiu, un llibru de regalu, que podrás pasar a buscar pel puestu de la organización.

Tamién te podria gustar