Portada Conceyos Iniciativa pol Asturianu anima a usar l’asturianu nos autobuses urbanos

Iniciativa pol Asturianu anima a usar l’asturianu nos autobuses urbanos

by redacción asturnews
Foto: Nacho (https://www.flickr.com/photos/gonmi/)

Iniciativa pol Asturianu vieno acabante d’animar a los conceyos d’Avilés, Castrillón y Corvera a usar l’asturianu nos autobuses urbanosnuna nota de prensa na que plantega que los responsables municipales aconceyen cola empresa pa que l’asturianu entame a tener visibilidá nos autobuses.

El presidente d’Iniciativa pol Asturianu, Iván Llera, propon a los conceyos d’Avilés, Castrillón y Corvera l’usu del asturianu y de la toponimia oficial nes llínies d’autobús urbanu. El presidente de la organización comentó que “anque somos conscientes de que la xestión del tresporte ye privada, facemos un llamáu a los responsables de los tres conceyos pa proponer un alcuentru col Consorciu de Tresportes y la empresa concesionaria del serviciu pa fomentar l’usu del asturianu y l’emplegu de los topónimos tradicionales na cartelería de les llínies”.

Nesi sentíu, Llera recordó que “tovía queden munches coses que facer dende los conceyos y l’usu del asturianu nun elementu de tanta visibilidá como son los tresportes ye esencial pola presencia pública que tienen”.
El presidente de la organización amestó que “nesi sen, hai que señalar qu’esta propuesta nun va xenerar un costu adicional pa la empresa, pudiendo collaborar les mesmes instituciones municipales na torna de la cartelería y llogrando d’esta manera normalizar l’idioma d’una forma tan cenciella y barata”.

Tamién te podria gustar