Portada Comunicación Iniciativa noma a José Luis Andavert nuevu Embaxador de la Llingua Asturiana

Iniciativa noma a José Luis Andavert nuevu Embaxador de la Llingua Asturiana

by redacción asturnews

José Luis Andavert, director xeneral eméritu de la Sociedá Bíblica d’España que s’encargó de la edición de la Biblia n’asturianu, foi nomáu esta selmana nuevu Embaxador de la Llingua Asturiana, reconocimientu qu’entama Iniciativa pol Asturianu, dientro d’un actu de presentación del trabayu na tarde d’ayeri en Ciañu.

La organización quier reconocer d’esti mou l’enfotu, ilusión y trabayu de José Luis Andavert pa llograr la edición y la espublización de la Biblia n’asturianu. Una xera que llevó 30 años de trabayu d’un gran equipu de persones que llogró’l I premiu Florina Alías de traducción que promueve la Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu del Gobiernu del Principáu d’Asturies.

Esti trabayu de torna dende los testos orixinales (araméu, hebréu y griegu) foi un apueste del xesuita Federico González-Fierro Botas, el pastor evanxélicu Rubén Fernández-Valle y José Luis Andavert, direutor entonces de la Sociedá Bíblica qu’entamó nel añu 1988 cola supervisión del filólogu Ramón d’Andrés.

Andavert ye director xeneral eméritu de la SBE y cuenta con estudios de Teoloxía na Universidá de Melbourne y en Rüschlikon, Zúrich, onde se llicenció en Teoloxía y entamó los estudios de doctorandu. Ye máster en Teoloxía y Ciencies Bíbliques y cursó estudios y tien formación en Teoría y Práutica de la Traducción

Tamién te podria gustar