Asturnews
 

07/06/2012
Marisa López Diz presenta’l so primer curtiumetraxe en Grandas de Salime
 

Redacción

Una imaxe del curtiu

Esti sábadu 9 de xunu a les 19'00 h. na Casa de Cultura de Grandas de Salime va tener llugar la presentación del curtiumetraxe en gallego-asturianu “A fiya del xastre”, de Marisa López Diz. L'actu va tar presentáu por Susana Hevia, directora del Muséu Etnográficu de Grandas de Salime, onde se rodó la mayor parte del curtiometraxe, asina como n'otros llugares del conceyu. “A fiya del xastre” ye'l primer curtiometraxe de Marisa López Diz y ta inspiráu nun rellatu col que ganó'l Premiu Xeira 2007.

Ye un curtiumetraxe de ficción ambientáu nun pueblu del occidente d'Asturies nos años de la posguerra. La historia -emotiva y intensa y enllena d'elementos máxicos- reflexa la vida nel mundu rural d'unos personaxes que ven alterada la so rutina diaria por un fechu inesperáu y comprometedor.

Dempués de la proyeición del curtiu, va haber un alcuentru cola directora del mesmu y con dalgunos de los actores del curtiumetraxe, que van contanos aspeutos y anécdotes del rodaxe y que van contestar a les entrugues del públicu participante.

Como pieslle, el dúu Mestura, del que ye parte la directora d’esti audiovisual, va interpretar dalgunes de les canciones en gallego-asturianu que formen parte de la banda sonora del curtiu.

Marisa López Diz

La directora

Marisa López Diz ye llicenciada en Filoloxía Hispánica, Especialista n'Asturianu y cola capacitación de Gallego-asturiano. Escribe poesía y rellatu tanto pa neños como p'adultos y tien dellos premios y llibros espublizaos. “A fiya del xastre” supón la so primer incursión nel mundu del cine como directora.


Compártilu

 
Otres Noticies
Mundu
Entrevista de la selmana
Sociedá
Educación
Música
Cine
Escéniques
Lliteratura
Conceyos
Plástiques
Política
Comunicación
Tecnoloxía
Fiestes
Mocedá
Hestoria
Cola ayuda de la Conseyería d´Educación, Cultura y Deporte del Principáu d´Asturies
© 2004 ASTURNEWS.com -
  |  Publicidá  |  Condiciones d'Usu  |  Información d'Empresa  |  Contacte con nós   |  RSS