Inauguráronse los IV Alcuentros Internacionales de Cooperación pal Desarrollu. Tribunal Popular a la delda esterna.

09 04:27 2006 Imprimir

Nel actu d’inauguración d’ayer participaron Jesús Montes Estrada, Conceyal de Cooperación del Ayuntamientu de Xixón, Carmen Manjón, Conceyala de Cooperación del Ayuntamientu d’Uviéu, Rafael Palacios, Director de l’Axencia Asturiana de Cooperación y Ana Suárez, presidenta de la Coordinadora Asturiana d’ONGs. Güei dende les 16,00 hores, nel Antiguu Institutu de Xixón, entama’l Tribunal Popular de la Delda Esterna cola constitución del Tribunal y les intervenciones d’espertos na tema.
La presidenta de la Coordinadora d’ONGs comentó que con estos actos se tien por oxetivu visibilizar la “illexitimidá y en munchos casos la illegalidá de la delda esterna con tou’l rigor xurídicu posible” asina como facer publica la crítica de los colectivos de cooperación a les polítiques que vien desenvolviendo l’Estáu Español, pos la futura llei de delda española “anque con avances importantes” ye una “oportunidá perdida na llucha contra la probeza” declaró Ana Suárez. Los Alcuentros enmárquense na campaña “¿Quien debe a quién?”, que tien por oxetivu rellanzar les demandes d’abolición de la delda.
Na inauguración presentáronse les organizaciones que formar parte del tribunal demientres los tres próximos díes. Nelson Arévalo, voceru de la organización CORDES d’El Salvador, reivindicó esti espaciu como una oportunidá pa que les diferentes organizaciones de países del sur asisitentes algamen alcuerdos pa facer un documentu conxuntu que permita trabayar na denuncia nos sos países d’orixe. “Un país del Norte val como espaciu d’alcuentru pa que distintos países del Sur entamen a organizar movimientos de protesta y resistencia escontra la delda. Ye afayadizo presionar nel Norte, pero muncho más reforzar les reivindicaciones nel Sur”.
El profesor d’Economía Social de la Universidá Popular de las Madres de la Plaza de Mayo, Oscar Natalachio señalaba que “la situación d’Arxentina ye l’exemplu máximu de la influencia que la delda tien na emigración” citando que cada arxentín tien más de 4.000 dolares de delda.

Noticia relacionada

  Categories:
Loading Facebook Comments ...