Portada Conceyos Inaugurada la esposición del 30 aniversariu del Elogio

Inaugurada la esposición del 30 aniversariu del Elogio

by redacción asturnews

Con motivu del 30 aniversariu del Elogio del Horizonte, inauguróse una esposición allugada nel Cuetu de Santo Catalina, que consta de dos partes: Trenta Años del Elogio del Horizonte y Elogio de Xixón, comisariadas por Héctor Blanco y Luis Miguel Piñera respectivamente.

Al traviés de testos, fotografíes ya imaxes  convidar al públicu puede conocer meyor el sentíu de la obra,  al so autor y procesu de creación; de la que se repasa la hestoria del  Xixón de los postreros trenta años.

 

L’Elogio del Horizonte, obra del artista Eduardo Chillida, foi inauguráu’l 9 de xunu de 1990 nel cuetu de Santo Catalina, en cantu de la península de Cimavilla. Nació como símbolu de modernidá y de tresformamientu de la ciudá, y convirtióse nel emblema de Xixón. Amás del actu inaugural, celebróse un alderique al traviés de Instagram con Luis Chillida, fíu del escultor y presidente de la Fundación Eduardo Chillida-Pilastra Belzunce, y Lorenzo Ordóñez, arquiteutu y coordinador del proyectu InnovaConcrete pal caltenimientu de les obres más destacaes del patrimoniu européu construyíu en formigón, moderaos por Miguel Barreru, director de la Fundación Municipal de Cultura.

Tamién s’estrenó en web y redes sociales el vídeu Elogio del Horizonte. Tratase d’una producción que dexa visualizar de manera conxunta imaxes actuales de la pieza y la so redolada al pie de les fotografíes realizaes por Jesús Uriarte y Juan Carlos Tuero, mientres  el complexu procesu de creación y construcción de la icónica escultura d’Eduardo Chillida. Dos minutos pa un viaxe de trenta años.

Tamién te podria gustar