Portada Comunicación Inaciu Galán recibe esti domingu’l Premiu Periodísticu “Moscones en Xixón”

Inaciu Galán recibe esti domingu’l Premiu Periodísticu “Moscones en Xixón”

by asturnet

El xuráu del VII Certame Periodísticu “Moscones en Xixón” decidió otorgar el gallardón d’esta edición al trabayu “Grau, el mercadón de la cultura”, un reportaxe espublizáu pol diariu ASTURNEWS nel añu 2010 y del que ye autor Inaciu Galán y González. Esti domingu 1 de mayu va producise na villa de Grau la entrega, cola participación del Orfeón de Grau y la Banda de Gaites Villa de Mieres.

A les 12:30 de la mañana va entamar l’actu d’entrega cola actuación del Orfeón de Grau, pallabres del premiáu, del presidente de Moscones en Xixón, don Alfredo González Huerta, y del Alcalde de Grau, don Antonio Rey González. Finalizáu l’actu, el galardonáu y el restu d’asistentes sedrán recibíos pola Banda de Gaites Villa de Mieres, sirviéndose darréu un pinchéu a los asistentes a la entrega d’esti gallardón periodísticu dotáu con 1.200 euros.

Moscones en Xixón, con motivu del actu d’entrega y de la festividá de la Primer Flor, pon, de baldre, un autobús a disposición de los socios y públicu en xeneral. La salida sedrá dende Xixón, a disposición de los socios y públicu en xeneral. Saldrá de la Ilesia de Fátima, en La Calzada, a les diez de la mañana, y con paraes na Plaza de L’Habana, Xardinos de la Reina (Hotel Don Manuel) y na cai Menéndez Pelayo (parada l’autobús urbanu). El regresu fadráse a les ocho la tarde. Reserves y más información nos teléfonos 984 294 917 y 606 004 917.

Anque’l certame ta abiertu a obres en castellán y n’asturianu, esta ye la primer vegada que’l premiu va pa un trabayu redactáu n’asturianu nos siete años de vida del certame. Amás, ASTURNEWS ye’l primer mediu dixital que recibe esti gallardón, hasta agora otorgáu a trabayos espublizaos en La Nueva España y otros medios asoleyaos en papel, por periodistes como Luis Arias Argüelles-Meres, Lorena Valdés o César García Santiago.

Nel artículu premiáu Galán repasa les estremaes iniciatives y actividaes culturales que se desenrrollen en Grau “una montonera d’iniciatives culturales que trescienden del ámbitu moscón pa convertise nun focu d’emisión de cultura pa toa Asturies y pal restu del mundu”, en pallabres del propiu autor.

Tamién te podria gustar