Portada Música Ilegales va reeditar los sos tres primeros trabayos remasterizaos y col añadíu de pieces adicionales a los orixinales

Ilegales va reeditar los sos tres primeros trabayos remasterizaos y col añadíu de pieces adicionales a los orixinales

by asturnet

El discu col que se dieron a conocer Ilegales ta a puntu de salir reeditáu nuna grabación qu’inclúi nueves pieces adicionales al orixinal y la remasterización de tolos temes. La salida d’esta reedición coincide nel tiempu col entamu d’una nueva xira del grupu de Jórge Martínez qu’emprima con dos conciertos na sala Sol de Madrid los prósimos díes 3 y 4 de xunu. El sellu La Casa del Misterio, qu’empobina el cabezaleru de Ilegales, va rescatar tamién los dos siguientes discos que publicara’l grupu: “Agotados de esperar el fin” y “Todos están muertos”.

La fecha pa la salida al mercáu del primer álbum de Ilegales nuna reedición especial va ser “en breve”, talo anuncia’l propiu sellu La Casa del Misteriu. Esti primer trabayu -güei una rareza- titulóse orixinalmente col nombe del grupu, simplemente “Ilegales”, inda munchos conócenlu como “Tiempos Nuevos, Tiempos Salvajes”. Foi un álbum con una hestoria movida dende la so grabación en 1982 y pasó per diversas discográfiques y ediciones: Hi-Fi Electrónica (1982), La Sociedad Fonográfica Asturiana (1983) y CBS-Epic (1984). Una carrera axetreada paralela a la del grupu, que nesos mesmos años pasó, talo remembra La Casa del Misterio: “de la semi-clandestinidá a la fama”. Aparte del repertoriu orixinal remasterizáu nel estudiu pola mano del propiu Jorge Ilegal, inclúinse cinco temes adicionales y va ser la primer reedición d’una serie na que van publicase tamién los álbumes, “Agotados de esperar el fin” y “Todos están muertos”, tamién con nuevos conteníos adicionales a la grabación orixinal.

Ilegales anunció la reedición de los sos primeros álbumes cuando ta a puntu d’emprimar una nueva xira de conciertos. La primer cita va ser los prósimos viernes 3 y sábadu 4 na sala Sol de Madrid, dos actuaciones nuna plaza onde la banda de Jorge Martínez acostuma a tocar en doble sesión pa la numberosa parroquia de fieles que tienen na capital. El siguiente conciertu va ser el 17 de xunu na sala Salamandra de Barcelona.

Tamién te podria gustar