Portada Conceyos Igualdá d’Avilés celebró’l Día de les Escritores

Igualdá d’Avilés celebró’l Día de les Escritores

by redacción asturnews

El Club de Llectura Una Habitación Propia, de la conceyalía d’Igualdá d’Avilés, xuniéronse un añu más a la conmemoración del Día de el Escritores. Facer cola actividá “Emilia Pardo Bazán y Carmen Laforet convídennos a celebrar el Día les Escritores”, esti llunes 18 d’ochobre, nel Centru Sociocultural de Los Canapés a les 17.30 hores.

L’actu foi abiertu al públicu, y cuntó cola participación de la concejala d’Igualdá, Lucía Fernández Ron. Consistó nuna llectura dramatizada de testos dambos autores. La so elección deber a que mientres esti 2021 cumplir cien años del fallecimientu d’Emilia Pardo Bazán y tamién un sieglu de la nacencia de Carmen Laforet

Mientres la mesma sesión, amás, un grupu d’estudiantes de Secundaria d’Avilés, del IES Nº5 lleía una selección de los testos unviaos pola Biblioteca Nacional d’España por cuenta de esta celebración. Tamién se va recordar a el escritores d’aquellos países nos que los derechos de les muyeres atópense secuestraos.

El Día los Escritores ye una iniciativa de la Biblioteca Nacional d’España, que convida a xunise a toles instituciones qu’asina lo deseyen. Na so organización collaboren la Federación Española de Muyeres Directives, Executives, Profesionales y Empresaries, amás de l’Asociación Clásicu y Modernu.

Empezar a conmemorar en 2016, coles mires de reivindicar el llabor y el legáu de el escritores a lo llargo de la hestoria. La fecha escoyida ye’l llunes más cercanu a la festividá de Teresa de Jesús. Y en esta edición, cuenta col comisariado de la poeta y filósofa Marifé Santiago Bolaños, quien escoyó la tema “Lleer les edaes de la vida”.

Les distintes actividaes, tantu n’Asturies como en tol país, entamaes en redol al Día de el Escritores pueden consultase nel siguiente enllaz:

https://diadelasescritoras.bne.es/actividades-instituciones-2021/#asturias

Tamién te podria gustar