Portada Lliteratura Ignaciu Llope y la so poesía aporten al Xovellanos

Ignaciu Llope y la so poesía aporten al Xovellanos

by asturnet

Los “Alcuentros Lliterarios nel Vieyu Institutu”, dirixíos por Antonio Merayo, van recibir esti vienres la poesía del poeta pixuetu Ignaciu Llope. Presentáu por Aurora García Rivas y cola música de Daniel García de la Cuesta, l’autor convidáu va lleer la so poesía na sala de conferencies del Vieyu Insitutu Xovellanos de Xixón, a partir de les ocho la tarde.

Ignaciu Llope ñació en Cuideiru nel añu 1961 ye llicenciáu en Medicina y Psiquiatra. Poeta y ensayista, nel añu 89 publica De les coses del mundu , artículos y ensayos que vieran la lluz en delles publicaciones: La Voz d’Avilés, Hojas universitarias, Ámbitu, Lletres Asturianes, L’Esperteyu, asina como otros trabayos inéditos. Nel añu 1992 sal al mercáu’l poemariu Xeografía del augua. En 1999 algamó’l premiu de poesía Fernán Coronas col llibru El llugar del sol (Trabe, 2000). Y nel 2009 asoleya’l so últimu poemariu, El combate melancolicu, na editorial Suburbia.

Nel añu 2003, l’Atenéu Obreru de Xixón y na so colección Tiempu de Cristal, rrecueye una esbilla de la so obra poética y ensayástica nel volume Una casa tendida al océano, a cargu del escritor y críticu Xoaé Bolado.

Amás de les revistes citaes a propósitu de los artículos de De les coses del mundu, Llope publicó poesía en diverses revistes como Adréi y Lúnula. Ye tamien conocíu como lletrista del grupu folk Llan de Cubel. Fue ún de los traductores de los dos episodios de Les aventures de Tintín al asturiano. Ye miembru del conseyu editorial de la revista Lliteratura de l’Academia de la Llingua Asturiana y de Asturies, memoria encesa d’un país, qu’edita la Fundación Belenos.

Tamién te podria gustar