Portada Lliteratura Ignaciu Llope presenta’l poemariu “El combate melancólicu”

Ignaciu Llope presenta’l poemariu “El combate melancólicu”

by asturnet

Suburbia Ediciones edita nesti entamar de 2009 “El combate melancólicu”, l’esperáu llibru de poemes de Ignaciu Llope dempués de diez años de silenciu editorial.

Comprometíu ya irreverente, Ignaciu Llope explora en El combate melancólicu los mitos y les zunes, los suaños y les frustraciones de toa una xeneración. Nos sos versos, herederos cuando de la poesía vanguardista d’entreguerres, cuando de la llírica tradicional del Arcu Atlánticu, pero recorríos por una personalidá inconfundible, danse cita figures y fechos hestóricos (Andreu Nin, Ulrike Meinhof, la revolución irlandesa…) coles esperiencies privaes, glayaes en público, d’un militante de lo contemporáneo.

Ignaciu Llope, nacíu en Cuideiru nel añu 1961, ye poeta y ensayista. Nel añu 89 publica De les coses del mundu, artículos y ensayos que vinieran la lluz en delles publicaciones: La Voz d’Avilés, Hojas universitarias, Ámbitu, Lletres Asturianes, L’Esperteyu, asina como otros trabayos inéditos.

Nel añu 1992 sal al mercáu’l poemariu Xeografía del augua. En 1999 algamó’l premiu de poesía Fernán Coronas col llibru El llugar del sol (Trabe, 2000).

Amás de les revistes citaes a propósitu de los artículos de De les coses del mundu, Llope publicó poesía en diverses revistes como Adréi y Lúnula. Ye tamien conocíu como lletrista del grupu folk Llan de Cubel. Fue ún de los traductores de los dos episodios de Les aventures de Tintín al asturiano.

Ye miembru del conseyu editorial de la revista Lliteratura de l’Academia de la Llingua Asturiana.

Tamién te podria gustar