Portada Política Iglesias acusa a Cascos de tomar por rehenes a ong’s ya instituciones como l’Academia

Iglesias acusa a Cascos de tomar por rehenes a ong’s ya instituciones como l’Academia

by asturnet

El candidatu d’IX d’Asturies a la presidencia d’Asturies,Jesús Iglesias, acusó güei al Gobiernu d’Álvarez Cascos de tomar como rehenes ala sociedá asturiana, de “apatayar” a los ámbitos de la sociedá vertebraos en redol a asociaciones, ongs o entidaes de distintu tipu quereciben tresferencies del Principáu al retener los creitos que tendríen derecibir, y de tar realizando “una agresión ensin predecentes” a losasturianos.

Iglesias realizó estes declaraciones en axuntándose cola Presidenta de l’Academia de la Llingua, una de les múltiples instituciones y asociaciones a les que’l Gobiernu d’Álvarez Cascos va retayar el sopresupuestu. Jesús Iglesias denunció que la prórroga presupuestaria de ForoAsturies inclúi un alcuerdu de retención de creitu del 20% a toles entidaes,asociaciones y On’g que recibíen una tresferencia a partir de la cantidá más baxa que resulte de les cifres del presupuestu 2011 o del proyectu refugáu pa 2012. “De la cifra más baxa, van quitar un 20%, lo que nel casu del’Academia significa qu’a partir d’un retayu del 27% del 2012 hai que suma-y otru 20%”, puntualizó Iglesias.

Iglesias sorrayó que Foru ta intentando convertir a lesasociaciones, ong’s y entidaes en prisioneros de la guerra de Foru col restu de fuerces polítiques p’amontar la presión por que se cometa “una illegalidá”, que la diputación permanente apruebe una llei d’endeldamientu. “Ye daqué refugable dende la perspectiva llegal y acencielles despreciable dende la iniciativa política”, afirmó’l candidatud’IX.

Pal candidatu de la coalición, la única iniciativa posible nesti momentu ye “que los ciudadanos tomen nota’l 25 de marzu” y voten un gobiernu respetuosu cola sociedá asturiana y que ponga los intereses de la sociedá asturiana per delantre de cualquier considerancia tactista, electoralista y pactista. “A partir d’ende, va ser posible retomar tou, dende llevantar la retención de creitu, establecer n’otros términos la prórroga ya inclusive ,si hai dilixencia aprobar otru presupuestu pa 2012 que solucione estos problemes que ta xenerando deliberadamente esti Gobiernu”, sostuvo. Dela mesma, dixo qu’Álvarez Cascos esforciase en magnificar el problema paintentar utilizar esa situación catastrófica como elementu de presión”.

“Creemos que los que carecen la retención de creitu y viven realidaes que ponen en riesgu la so propia superviviencia nun se van dexar manipoliar y van saber quién ye responsable esclusivu d’esta situación:el Gobiernu de Foru y Francisco Álvarez Cascos”, advirtio el candidatud’IX d’Asturies.

Nel casu de l’Academia de la Llingua, Iglesias afirmó que laxestión del Executivu “desmiente la pretendida vocación rexonalista y el supuestu compromisu de Foru cola cultura asturiana”, actitú que contrapuso cola d’IX que, asegura, caltien “cola mesma intensidá”el so compromisu col asturianu y la so esixencia de que sía llingua oficial del Principáu xuntu al castellán.

Tamién te podria gustar