Portada Cine Ideafix, el perru d’Astérix y Obélix, estrena cómic y serie d’animación

Ideafix, el perru d’Astérix y Obélix, estrena cómic y serie d’animación

by redacción asturnews

Sagues del cómic como les de Astérix o Mortadelo son mines nes que los sos editores esploten cada pocu nueves vetes. Y ei ye’l casu de personaxe como Ideafix, el perru de Astérix y Obélix, qu’estrena cómic y serie d’animación.

Agora toca aprovechar la enorme popularidá del diminutu, fieru, simpáticu y fiel perrucu de Astérix y Obélix, que yá tien tebéu propiu y va tener la so propia serie d’animación. Va Ser, seguro, un codalosu ‘spin off’ nel qu’el níveo y diminutu can, un terrier west highland white tan irreductible como los sos amos y los habitantes de la llexendaria aldega gala, debuta con ‘Ideafix y los irreductibles. ¡Embaxo los romanos!’ (Salvat).

Los guionistes Jérôme Erbin y Yves Coulon, y los dibuxantes, Jean Bastide y Philippe Fenech, crearon y van dar continuidá a esti cómic. L’acción trescurre dos años antes del alcuentru de Ideafix con Astérix y Obélix a la salida d’una charcutería de Lutecia en ‘La vuelta a la Galia de Astérix’.

Afayen al llector escenarios como les catacumbes, el Palaciu de La Lloba o’l Gran Palombar. Ideafix y los sos amigos perros, gatos y aves¬– lluchen contra l’invasor romanu, que trata de romanizar la ciudá, enllazando asina l’acción colos álbumes creaos polos desaparcidos René Goscinny y Albert Uderzo.

El per va protagonizar la so serie de televisión cola so panda d’amigones: la perrina Turbina, rápida y olvidadiza; el perru Devórix, llocu pola salchiches, o la gata Picarina, sogona, independiente y bien segura de sí.

Tamién te podria gustar