Portada Educación IAS pide la gratuidá de los llibros de testu pa los escolinos y critica les escuses d’Educación

IAS pide la gratuidá de los llibros de testu pa los escolinos y critica les escuses d’Educación

by asturnet

El portavoz nacional d’Izquierda Asturiana (IAS) Inaciu Llope afirma que’l Principáu ye una de les poques comunidaes autónomes onde inda nun ta implantada la gratuidá de los llibros de testu pa escolinos. Llope criticó al viceconseyeru d’Educación José Luis Iglesias Riopedre poles sos declaraciones escusando al so departamentu de nun poder ufiertar esta midida demandada polos pás y más d’alumnos.

IAS considera “inxustificable l’ausencia d’esta midida por parte d’un gobiernu autocalificáu de la izquierda plural” y celtién que les escuses de Riopedere “nun son más qu’echar balones fuera énte una realidá social que fai de la gratuidá de los llibros de testo un auténticu clamor popular”.

La formación nacionalista defende que la implantación d’esta midida “nun diba supondría nengún gastu inasumible pa l’ administración talo y como amuesen recientes estudios qu’asitien n’alrodiu del 1% del total del gastu n’Educación lo necesario para entamalo”. A xuiciu d’IAS de nun facilitase los testos de baldre a los escolinos: “el preceptu constitucional que consagra la Obligatoriedá y la Gratuidá de la enseñanza queda n’entedichu”, ya que, según caltienen: “la non aplicación d’esta medida implica un déficit no referente a la igualdá d’oportunidades nel sistema educativu..

4.. El actual sistema vigente en Asturies supone un gasto de unos 200 euros anuales a cada unidad familar en los distintos tramos educativos. Esto supone un gasto inasumible para una gran cantidad de familias con escasez de recursos económicos o con un número elevado de hijos. 5.. Esta realidad que aún persiste en algunas comunidades autónomas como la asturiana da la espalda a la tendencia de la mayoría de los países de la UE donde la gratuidad de los libros es ya una realidad incontestable (con la excepción de Portugal e Irlanda).

Tamién te podria gustar