Portada Sociedá IAS pide la dimisión de Lastra pol so respaldu a la candidatura del patrimoniu inmaterial gallego-portugués

IAS pide la dimisión de Lastra pol so respaldu a la candidatura del patrimoniu inmaterial gallego-portugués

by asturnet

Izquierda Asturiana(IAS)sumóse ayer a les crítiques espresaes pola Academia de la Llingua Asturiana y Andecha Astur énte’l sofitu institucional del viceconceyeru de Mediu Rural Eduardo Lastra a la candidatura del gallego-portugués como patrimoniu inmaterial de la Humanidá. IAS califica al gobiernu asturianu de “comparsa” énte los sectores que dende Galicia tenten dirixir la política cultural asturiana.

La organización nacionalista pide la dimisión de Lastra “pol actu d’absoluta irresponsabilidá d’avalar cola so presencia la candidatura mencionada dando carta de naturaleza institucional dende Asturies a un actu que nun ye inocente” y qu’a xuiciu d’IAS “tien unes consecuencies que van más mucho allá de los fechos culturales o llingüísticos, y que forma parte d’una estratexa diseñada pa inculcar la idea de qu’una parte del nuestru país nun ye culturalmente asturiana”.

Como informamos ayer, el viceconceyeru de Mediu Rural del gobiernu asturianu, Eduardo Lastra, participó xunta al conselleiro del BNG Fernando Blanco nun actu organizáu en Santiso d’Abres pola Xunta de Galicia pa promocionar la candidatura énte la UNESCO del gallego-portugués como patrimoniu inmaterial de la Humanidá. Talo remarcaron en díes pasaos l’Academia de la Llingua Asturiana y la organización Andecha Astur, na candidatura impulsada dende Galicia y Portugal considérase parte d’esi patrimoniu inmaterial a la cultura y la llingua de los conceyos del Navia-Eo.

Tamién te podria gustar