Portada Sociedá IAS anuncia les conversaciones con Andecha y Los Verdes

IAS anuncia les conversaciones con Andecha y Los Verdes

by asturnet

La Dirección Nacional d’Izquierda Asturiana fizo públicu un comunicáu nel que se comunica la esistencia de conversaciones, pa presentar una candidatura a les elecciones de 2007, ente Andecha Astur, Los Verdes y Izquierda Asturiana. Según la Dirección Nacional d’IAS “les fuerces coinciden en que ye interesante y necesario iguar un alcuerdu políticu que supere los escenarios de cites electorales anteriores”.
L’oxetivu d’estes negociaciones sedríen “ufiertar a la sociedá un proyectu d’izquierda, verde y asturianista”. Pa esti oxetivu los tres partíos tienen un entamu d’alcuerdu nel que los sos principales puntos, per un llau pautar un programa electoral basáu nes aportaciones de los tres partíos “con un claru calter d’izquierdes, verde y d’identidá nacional”; per otru, presentase a les elecciones del 2007 baxo un nome común y con un candidatu consensuáu poles trés fuerces politiques.
Sicasí la Dirección Nacional d’Izquierda Asturiana fizo un llamáu a la “responsabilidá y a la madurez política” de les otres partes de la negociación. Esti llamáu de la Dirección Nacional d’IAS vendría a dar un puntu d’atención a los comentarios sobre les posibles negociaciones ente Los Verdes y Izquierda Xunida. Estes conversaciones supondríen, pa IAS, “allargar la llaceriosa situación d’anguaño”. Poro IAs afala “a facer posible una alternativa realmente seria, ambiciosa, verde y asturiana”

Noticies venceyaes:

Más información

Tamién te podria gustar