Portada Lliteratura Humberto González presenta en Xixón un nuevu llibru de poemes

Humberto González presenta en Xixón un nuevu llibru de poemes

by asturnet

L’escritor Humberto González presenta esti viernes 24 en Xixón el so últimu llibru de poemes: “Decenariu”, un conxuntu de ciento dieciséis testos compuestos a lo llargo de los años 1988 y 1998, nos que la singular voz lírica del autor traza un camín de recovecaos llaberintos sentimentales y estéticos.

El periodista y narrador Chema Vega, l’escritor Xosé Nel Riesgo y el conceyal del Partido Popular nel Ayuntamientu de Llaviana José María González van ser los encargaos d’arropiellar al poeta de Figareo na estrena del so nuevu llibru. El salón d’actos del Antigu Institutu acueye a les 19,30 l’actu nel que se va presentar “Decenariu”.

Humberto González (Figareo-Mieres, 1961), ye una de les voces más personales de la lliteratura asturiana, con una amplia obra poético publicao: Augua d’invocación (1988), Poemes en prosa (1992), Hábitat azul (1995), Ámbitu elemental (1997), Del país de la caliza (Premiu “Fernán-Coronas”, 1997), Les esferes del tiempu (2001), De nueche y agua (2000), y Tiempu de nós (2001). Traductor del francés (Un furacu na alambrera, de François Sautereau, 1991) y del catalán (Piedra de llerón, de Maria Barbal, 1992), y narrador, tien publicaos dos llibros de cuentos (Anatomíes de la mañana, 1995; y Histories escabroses, 2002). El restu de la so obra apaez recoyida en múltiples llibros colectivos de poesía, narrativa, asina como en revistes y prensa. Parte d’ella tradúxose al castellanu, inglés, gallegu, catalán y rusu; y a lo último apaecerá na revista lliteraria de la Universidá de Dakota del Norte.

Tamién te podria gustar