Portada Comunicación Homenaxe a José Luis Balbín esti vienres en L’Entregu

Homenaxe a José Luis Balbín esti vienres en L’Entregu

by asturnet

El Centru d’Alcuentros y Creatividá, asitiáu na localidá de L’Entregu, rinde homenaxe al gran periodista asturianu José Luis Balbín coincidiendo col aniversariu del program La Clave imprescindible na hestoria de la televisión española.El Centru, de recién apertura na localidá asturiana inaugura esta selmana una sala col nome “José Luis Balbín” que va entamar con una esposición el próximu día 16 na que va tar presente’l periodista.

Esti llexendariu periodista va tar presente p’afayar esta sala qu’inclúi material técnico de televisión y radio. Asina mesmu al establecese l’aniversariu de la primer emisión del so célebre programa de televisión ”La Clave asitiárense cartelos de delles de les películes de los sos programes, una y bones el cine formaba parte d’esti programa d’alderiques qu’empezó la so andadura en Televisión Española’l 18 de Xineru de 1976.

Con más de 500 programes, el programa “La Clave” ye de los programes alderica más emblemáticu de la televisión. Tres la so etapa en televisión española llegó nos años noventa a la cadena privada Antena 3.

José Luis Balbín ye un polifacéticu periodista que desenvuelvo prensa, radio y televisión. Esta sala crear pa rindir homenaxe a esti personaxe que forma parte de la hestoria de la comunicación na democracia española. Al actu va incluyíse-y la visita a la Esposición del Xuguete de Valencia que dende va un mes ocupa la nave principal d’estes instalaciones que la empresa asturiana Casvali sigui desenvolviendo con nuevos conteníos y desenvolvimientu d’actividaes culturales.

L’actu d’inauguración va tener llugar el vienres 16 de xineru a les 18 hores, tando presente’l mesmu homenaxáu y personalidaes del mundu periodísticu, cultural y políticu de la nuesa Rexón.

Tamién te podria gustar