Portada Cine “HISTORY BOYS” inaugura la 44 edición del Festival de Cine de Xixón

“HISTORY BOYS” inaugura la 44 edición del Festival de Cine de Xixón

by asturnet

Avance de la programación de la Sección Oficial y les películes que se proyectrán nes gales d’inauguración y clausura de la 44 edición del Festival Internacional de Cine de Xixón. The History Boys ye la película escoyida pa la sesión inaugural, la película ta dirixida por Nicholas Hytner. Esta producción británica ye l’adaptación cinematográfica de la obra teatral d’Alan Bennet que, nel añi 2004, arrasó na taquilla llondinense y algamó seyes premios Tony -los Oscar del teatru- na última edición de 2006
Ambientada nos díes de la llegada al poder de Maragaret Thatcher en 1980, la cinta cuenta les aventures d’un garrapiellu de mozos estudiantes nuna escuela privada del norte d’Inglaterra, y los sos intentos por entrar nes universidaes d’Oxford y Cambridge, de la mano de dos profesores con caracteres bien distintos.

Idlewild na sesión de clausura, de Bryan Barber. Protagonizada por Big Boi y André 3000, del dúu musical Outkast -un de los más especiales y talentosos de la escena del hip-hop americanu- y la dirección de Barber, qu’aveza dirixir los sos video-clips, Idlewild foi una de les sorpreses del añu nos Estaos Xuníos. Con un conteníu visual ablucante, la cinta amiesta’l musical, el cine negro, el drama y la comedia nuna historia ambientada nun club de los años 30.

A Guide to Recognizing All Your Sints una obra de Dito Montiel, qu’algomó por ella’l premiu al Meyor Director nel Festival de Sundance asina como’l Premiu de la Selmana de la Crítica en Venecia. Cuenta cola participación de nomes consagraos como Robert Downey J.r, Chazz Palmintieri o eric Roberts, pa una historia sobre la delincuencia nel Queens niuyorquín. Shortbus de John Cameron-Mitchell, los amantes de la conversación ya’l sexu alcuéntrese nun sitiu onde nun hai espaciu pa pudores nin inhibiciones. Demented, de Laurent Achard foi Leopardo de Plata en Locarno y premiu Jean Vigo al director novel del añu en Francia. I don’t want to sleep alone, supón el regresu a Xixón de Tsa Ming-Liang tres la retropsectiva que’l Festival-y dedicara en 2004.

El director Juan Carlos Rulfo presentará “En el hoyo”, Gran Premiu del Xuráu en Sundance y Meyor Película nel Festival de Cine Independiente de Buenos Aires, nuna historia sobnre los obreros d’una autopista mexicana. Offsiden, del iraní Jafar Panahi, ganó l’Osu de Plata en Berlín, un grupu de muyeres intenta entrar nun partíu de fútbol de la selección d’Irán, pero esi nun ye llugar pa elles. Quiceañera, EEUU, foi premiu del públicu y Especial del xuráu de Sundance, pa cuntar una historia de conflictos raciales, adolescentes llatines embarazaes y cuelbrones a ritmu de reggaeton. “La línea recta” (España) de José María de Orbe, representa un duru retratu xeneracional al través de la mirada d’una moza repartidora de publicidá. “Longing” (“Sehnsuch”) (Alemania) foi revelación del últimu cine alemán, con una infidelidá como detonador del conflictu. “On Fire” (“Ça Brule”) (Francia) cuenta la pasión arrolladora d’una adolescente y un bombero que podría ser el so padre. Quinceañera”Nº 2″ (Nueva Zelanda), Premio del Públicu en Sundance pa esta comedia coral sobre asuntos de familia con una matriarca mui especial. En “Slumming” (Austria) de Michael Glawogger, el director de Workingman’s Death, vuelve con una ficción sobre un ricu ociosu que se entretién gastando bromes a los paries de Viena. “Daratt” (Chad, Francia, Bélxica, Austria) algamó’l Premiu Especial del Xuráu en Venecia, coles consecuencies de la guerra del Desiertu del Chad como telón de fondu. Pa finalizar “Gradually” (“Be Ahestegi”) (Irán) de Maziar Miri, introduznos nos problemes d’un país con un réxime teocráticu que llexisla hasta en materia d’amor Fuera de competición proyectaránse “Suely in the Sky” qu’algamó los principales premios nel Festival de Rio de Janeiro. “Old Joy”, trunfadora nel festival de Rotterdam. Container del avezáu del Festival Lukas Moodysson. In Between Days, premiu de la Crítica en Berlín y Premiu Especial del Xuráu en Sundance.

Day night day night” Premiu “Mirada Joven” na quincena de Realizadores de Cannes y “Resistencia” de Lucinda Torre, que recuerda conflictos llaborales y la llucha de más de diez años de los obreros de Duro Felguera.

Tamién te podria gustar