Portada Conceyos High Reeper y Crypt Trip train so hard rock y heavy sicodélicu na Factoría Cultural

High Reeper y Crypt Trip train so hard rock y heavy sicodélicu na Factoría Cultural

by redacción asturnews

Avilés asitiase al pie de Bilbao, Madrid, Barcelona, Porto y Lisboa, como les úniques ciudaes peninsulares en que les podrá esfrutase de la música de High Reeper y Crypt Tripd bandes estadounidenses que tan de xira europea. El primer conciertu del ciclu en payares ufiertalu Electric Mary, unu de los grupos más potentes d’Australia, que compartió escenariu con Deep Purple, Alice Cooper, Motörhead o Def Leppard.

Dempués del ésitu de los dos primeres entregues serondiegues, colos llenos para esfrutar de la música de Motorpsycho y King Sapu, Factoría Sound va despidir ochobre con un conciertu doble, al calor de tola potencia que emana les bandes estadounidenses High Reeper y Crypt Trip. Va Ser el vienres 25 a les 21 hores.

Avilés comparte cartelu con Bilbao, Madrid, Barcelona, Porto y Lisboa, como les úniques ciudaes ibériques nes que los de Filadelfia (High Reeper) y Dallas (Crypt Trip), van detener la so xira europea. Entá queden entraes disponibles pa una intensa sesión nocherniega llena de hard rock y heavy sicodélicu, a un preciu de 10 euros, y 12 el mesmu día del conciertu.

Les entraes puen adquirise nos calces habituales, les taquilles de la Casa de Cultura y la web https://entraes.liberbank.es/palaciovaldes.

High Reeper y Crypt Trip, que demostraron de lo que son capaces en festivales como DesertFest o Roadburn, embarcáronse nun esitosu tour européu conxuntu, con un nuevu discu sol brazu caúna, y col respaldu del sellu para’l que graben, unu de los más importantes de la escena rock continental, los italianos de Heavy Psych Sounds Records.

Componen High Reeper Zach Tomes, como vocalista; Shane Trimble, baxu; Pat Dealy, guitarra; Andrew Price, guitarra, y Justin di Pintu a la batería. Si empezaron como una banda d’estudiu, con rapidez la contundencia de les sos temes en directu llanzar a la carretera. Unu de les sos traces d’identidá, acentuáu nun últimu trabayu que toma’l nome de la banda y col que lleguen a Avilés, “High Reeper”, son los riffs heavys y escuros, nun aire a lo Black Sabbath, con demoledora personalidá.

Pela so parte, Crypt Trip son Ryan Llee, a la guitarra y a la voz; Cameron Martin, a la batería; Sam Bryant, al baxu, y Geoff Queen col pedal steel guitar. El so rock heavy encadena sicodelia con traces underground de los 70 del pasáu sieglu. Si faíen patentes nel LP “Rootstock”, onde asomaben los sos raigaños sureños, son carta de presentación nel so tercer trabayu, “Haze county”, con una fuerte influencia de bandes como James Gang o Grateful dead, y que ye consideráu como xuno de los meyores álbumes del añu.

Tamién te podria gustar