Portada Conceyos Helena Ressurreiçao y Alberto Palacios abren los “Conciertos con Hestoria”

Helena Ressurreiçao y Alberto Palacios abren los “Conciertos con Hestoria”

by redacción asturnews

La mezzosoprano Helena Ressurreiçao y el pianu d’Alberto Palacios arrinquen los “Conciertos con Hestoria” en 2020. Col títulu de “De Cuba al Cabaré”, van interpretar cantares con aire llatinoamericano y con toques de jazz esta fin de selmana. La cantante portuguesa va actuar el sábadu a les 18 hores pa los dolientes y el personal del Hospital San Agustín y el domingu 19, les 12.30 hores nel Palaciu de Valdecarzana.

Los Conciertos con Hestoria” tornen en 2020, con un primer recital nel que podrá esfrutase de la voz de la mezzosoprano Helena Ressurreiçao, acompañada al pianu por Alberto Palacios. Va Tener llugar nel Palaciu de Valdecarzana esti domingu, 19 de xineru, a les 12.30 hores. Les entraes tienen un preciu de 5 euros y pueden adquirise antes del empiezu.

Entamao por “Mocedaes Musicales” d’Avilés en collaboración cola conceyalía de Cultura, una de les singularidaes del ciclu ye que’l públicu va poder interactuar colos músicos al rematar el recital mientres esfruta d’un vermú. El conciertu lleva’l títulu de “De Cuba al Cabaré”. Helena Ressurreiçao va interpretar, col acompañamientu de la música d’Alberto Palacios al pianu, cantares de procedencia francesa, alemana y española con aire llatinoamericano, y tamién norteamericanes, con toques de jazz.

La espresiva voz Helena toma protagonismu, cola cencellez y la palabra como tema central, faciendo sos los cantares de Satie, Montsalvatge, Weill o Heggie.

Helena Ressurreiçao ye una de les mezzosopranos de mayor proyección nel panorama musical ibéricu. Nacida en 1994 en Portugal, en 2017 recibió’l primer premiu nel 88 Concursu de Mocedaes Musicales d’España, na modalidá de cantar, y foi premiada nel XIII Concursu Internacional de Música de -yos Corts. Recibió masterclasses de Teresa Berganza, Dolora Zajick o Grace Bumbry. Cantó ópera cola Orquesta Sinfónica de Málaga, la Orquesta Sinfónica de Ávla, la Orquesta Sinfónica Victoria de Los Ánxeles o la Orquesta Barroca de Barcelona.

Pela so parte, Alberto Palacios completó los sos estudios nel Conservatorio Superior de Música de d’Aragón. Recibió clases maxistrales de Stanislav Pochekin, Albert Atenelle, Christian Pohl, Boris de Larochelambert o Alexander Pavlovski. Finalista de la beca “Pilar Bayona” en 2017, anguaño sigue los sos estudios pbalo tutelar de Pep Surinyac y Francisco Poyato na Escola Superior de Música de Catalunya.

Helena va ufiertar un conciertu, tan solo cola so voz, nel Hospital San Agustín, destináu a los dolientes, los sos familiares y el personal sanitario. Va Ser el día anterior, el sábadu 18 a les 18.00 hores.

Más información

Tamién te podria gustar