Harry Potter vuelve al cine pol 20º aniversariu del so estrenu

Harry Potter vuelve al cine pol 20º aniversariu del so estrenu
19 10:00 2021 Imprimir

Corría l’añu 2001 cuando, en payares, llegó a los cines ‘Harry Potter y la piedra filosofal’, la primer entrega de la saga de Harry Potter y coles mesmes, los cines reestrenaren per tercer vegada la primer película que llevó a l’autora a cumplir el so suañu de ser escritora.

Yera 1990 cuando la so autora J. K. Rowling, empezó a escribir la trama del neñu con gafes y unu repulgu en forma de rayu na frente sobre xuna servilleta mientres tomaba un café na cafetería Elephant House (Edimburgo), según cuenta la lleenda popular. Costó-y abargana de seis años acabar d’escribir el primer tomu.

La novela foi refugada por delles editoriales, 12 concretamente, hasta que la británica Bloomsburry decidir a publicar el 26 de xunu de 1997, un añu más tarde llegaría a Estaos Xuníos. Tal foi l’ésitu que tuvo la hestoria del neñu magu que sobrevivió na metá del planeta que Rowling vendió los derechos en 1999 de los sos cuatro primeres entregues, marcando asina a toa una xeneración.

Al so estrenu, “Harry Potter y la piedra filosofal” recibió na so mayoría crítiques positives per parte de la prensa especializada, recaldando casi 975 millones de dólares (Box Office Mueyo), unos 850 millones d’euros, en tol mundu y llogrando trés nominaciones a los Óscar, nes categoríes de meyor dirección d’arte, de diseñu de vestuariu y na de banda sonora orixinal, reconociendo’l llabor de John Williams.

Los “potterhead”, como se conoz al os y les siguidores del mundu Harry Potter -yá sían mayores o pequeños- tán de norabona yá que van tener la oportunidá de volver alicar les aventures d’unu de los tríos más queríos del cine.

Pa conmemorar l’aniversariu d’esta cinta y de les aventures del nuevu magu que marcó y sigue marcando a toa una xeneración, Warner Bross decidió reestrenar la cinta en dellos cines españoles. Esta sería la segunda vegada que n’un mesmu añu vuelve a les sales, yá que, pa sofitar la vuelta al cine, la distribuidora decidió proxectar la saga entera mientres un tiempu.

  Categories: